شناسه : 72501
امروز چهارشنبه 1401/02/07 - 09:45
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت روز جهانی قدس فلسطین

اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب و برای ایفای نقش خود در شرایط جنگ اقتصادی مراودات تجاری را با کشورهای محور مقاومت آغاز نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، بیانیه سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت روز جهانی قدس فلسطین به شرح ذیل منتشر می شود؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت روز جهانی قدس فلسطین همچنان مهمترین و زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی است.

سیاست های نظام سرمایه داری ظالم و سفاک دست یک ملت را از خانه میهن و خاک آبا و اجدادی خود کوتاه و در آن رژیم تروریست، کودکش و بیگانه را نشانده است.

رژیم صهیونیستی نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفاک ،ظالم و تروریسم وظیفه همگانی است .در جهان امروز موازنه قدرت به نفع دنیای اسلام بوده و سیر نزولی و افولی اردوگاه غرب و رژیم صهیونیستی آغاز شده است رشد نیروهای مقاومت در حساس ترین مناطق اسلامی از نظر توانایی های دفاعی و هجومی امید به آینده بهتر را نوید می دهد.

در چنین شرایطی هدف عمده و اساسی هم افزایی کشورهای مسلمان با محوریت فلسطین و سرنوشت قدس شریف است و این الهام الهی بود که دل نورانی امام خمینی ‌ره  را به اعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هدایت کرد و همه دولتمردان، روشنفکران ،عالمان دینی، احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف بایستی جایگاه خود را در این حرکت سراسری پیدا نموده و ایفای نقش نمایند.

 اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب و برای ایفای نقش خود در شرایط جنگ اقتصادی مراودات تجاری را با کشورهای محور مقاومت آغاز نموده است.

این ارتباطات به منظور افزایش قدرت مقاومت، توسعه پیوندهای راهبردی با کشورهای منطقه، استفاده از شیوه تهاتری برای تسهیل مبادلات و حذف جادوی دلار، تعمیق گفتمان مقاومت در نزد افکار عمومی، مصدری فرصت ساز برای درهم شکستن تحریم اقتصادی و کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشور، ایجاد پیوندی مستحکم در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی است که تحقق کامل این اقدام سرآغاز ی در نابودی اسرائیل خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.