شناسه : 72371
امروز چهارشنبه 1400/09/03 - 11:16
نویسنده : mohammad rezaeian
مسعود امرالهی مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران:

بسیج نیروی کارآمد در دفاع از ارزشهای انقلاب است

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نیروی کارآمد در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،مسعود امرالهی مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران عنوان کرد: بسیج نیروی کارآمد در دفاع از ارزش های انقلاب است*

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نیروی کارآمد در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.


مسعود امرالهی در گفت وگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران افزود: هفته بسیج گرامیداشت ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و ایثار مردمانی است که برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب و اسلام و دفاع از ایران در عرصه‌های مختلف تا پای جان ایستادگی کردند و فرهنگی ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.


وی تصریح کرد: تلاش برای تحقق اهداف انقلاب از رسالت های مهم بسیج است و بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می کند و وظیفه این سازمان همچون سال های گذشته حمایت از دولت برای بهبود معیشت مردم و رفع موانع است.


امرالهی اظهار کرد: راه اندازی شورای تخصصی اقتصادی می‌تواند موانع پیش روی تولید را بردارد و از تولید حمایت کند و باید از ظرفیت نخبگان و توانمندی‌هایی که در عرصه تولید کشور وجود دارد استفاده کرد.


مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران افزود: هدایت اقتصاد، کمک به تنظیم بازار،حمایت و نظارت از برنامه های بسیج اصناف است و میتوان با همفکری بسیج و بخش خصوصی و مشارکت مردمی موانع اقتصادی را تا حدودی برطرف کرد.


امرالهی تصریح کرد: کمک‌های مومنانه حرکت مطلوبی در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته است که به همت بسیج اصناف صورت گرفت و می‌توانیم کمک‌های فکری و معنوی خوبی برای رفع مسائل اقتصادی و بازار داشته باشیم و امیدواریم در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.