شناسه : 72058
امروز یکشنبه 1400/01/08 - 21:45
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور بیان کرد:

قوانین و بخشنامه های مزاحم تولید باید حذف شود

رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقصادی کشور امروز از چند کارگاه تولیدی در شهرستان یزد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقصادی کشور امروز از چند کارگاه تولیدی در شهرستان یزد بازدید کرد.

در این بازدید که رییس سازمان بسیج اصناف استان یزد و فرمانده سپاه ناحیه ثارالله این شهر نیز حضور داشتند ، دکتر غلامرضا حسن پور ضمن بازدید از این مراکز تولیدی با فعالان این واحد ها به گفت و گو پرداخت.
وی گفت: امسال توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شد و امیدواریم همه با هم با وحدت و همدلی در این مسیر گام برداریم.
وی با بیان اینکه چندین سال است که پیام‌های مقام معظم رهبری رویکرد اقتصادی دارد تصریح کرد: این موضوع نشانگر دغدغه جدی رهبری به حوزه اقتصاد و تولید است.

دکتر حسن پور افزود: در سال جدید و با توجه به شعار سال ، مجلس و سایر قوا باید قوانین و بخشنامه های مانع و مزاحم تولید را از پیش پای سرمایه گذار و جریان مولد بردارد. وی گفت: متاسفانه برای یک کار تولیدی چندین مجوز و بخشنامه وجود دارد که کارآفرین را از نفس می‌اندازد. این قوانین مزاحم هر چه سریعتر باید حذف شوند.
رییس بسیج اصناف کشور اظهارداشت: با توجه به نام گذاری امسال ، تولیدکنندگان باید کالای با کیفیت تولید و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند. ضمن اینکه مردم نیز باید با خرید کالای ایرانی، در تحقق شعار سال نقش اساسی ایفا کنند.
رییس بسیج اصناف کشور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص راه انداری تولیدی های خرد وکوچک با مشارکت آحاد مردم درقالب کمک های مومنانه وتاکید بر حذف واسطه های غیرضرور ولزوم تاثیر جهش تولید در اقتصاد خانواده و سفره مردم ، این سازمان براساس این سه محور برنامه ریزی گسترده ای را برای سال ۱۴۰۰ انجام داده و با الگوگیری ازموفقیت های این سازمان درجهش تولید در سال ۹۹ به اجرا درخواهد آمد.
دکتر حسن پور در پایان بازدید از این ۳ کارگاه کوچک تولیدی ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این مراکز ، با موانع موجود در رونق این کارگاهها از نزدیک آشناترشد و برای تامین مواد اولیه با حذف واسطه ها ومعرفی بازار این محصولات ازطریق بازارهای داخلی وخارجی قول مساعد داد.

عکس۱عکس۲عکس۳عکس۴عکس۵

منبع خبر؛ تصویر روز

0 دیدگاه