شناسه : 636
امروز دوشنبه 1393/06/03 - 16:53
نویسنده : مدیر فنی
امام خامنه‌ای در دیدار اعضای ستاد کنگره:

برگزاری کنگره شهدای اصناف یقیناً به احیای نام این آبرومندان انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد + دانلود فیلم

اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با پخش بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار 26 تن از اعضای ستاد اجرایی کنگره آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با 26 تن از اعضای ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روز 26 خرداد سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید امانی، خواربارفروش انقلابی، بیاناتی فرمودند که امروز، سوم شهریورماه، در اجلاس پایانی کنگره در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما پخش شد.

بنا بر این گزارش متن این بیانات به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند ان‌شاء‌الله به شما برادران عزیز مرتبط با اصناف و جزو اصناف جزای خیر بدهد.

مسأله بازار و اصناف و ورود در میدان مبارزه از سوی این جمع و این قشر، یکی از مسائل مهم تاریخ انقلاب است. بنده تصدیق می‌کنم و از نزدیک شاهد بودم که جزو اولین گروه‌ها یا شاید بشود گفت اولین گروهی که به ندای امام در نهضت پاسخ دادند بازاریان متدین بودند - در سراسر کشور به‌نحوی، لکن عمدتاً در تهران و بعضی شهرهای بزرگ- و گرم کردند فضای کشور را در سال 41 و همچنین در طول این سال‌های متمادی همین‌طور بوده است.

حالا شما از کسانی از برجستگان اصناف اسم آوردید ولیکن تعداد اشخاص نام‌آور و برجسته بسیار بیش از این‌هاست و بسیاری از این‌ها شناخته شده نیستند. این کنگره‌ای که شما دارید یقیناً کمک خواهد کرد به اینکه نام این آبرومندان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی زنده بشود و احیا بشود. بسیار کار به‌جا و به‌موردی است.

اصناف هم بعضی از کسانی که مشغول کار بودند کار خودشان را در خدمت انقلاب، بعضی در خدمت جنگ قرار دادند - که این‌‌ها را ما از نزدیک دیدیم- بعضی خودشان رفتند جبهه، بعضی کارشان را بردند جبهه و بعضی تمویل کردند جبهه‌ها را و کمک‌های مالی کردند.

کارهای بسیار باارزشی انجام گرفت و انصافاً حق و سهم آن‌ها و نصیب آن‌ها همین هست که حتماً یک یادبود بزرگی، کنگره خوبی انجام بگیرد که حالا بحمدالله شما درصدد این هستید و ان‌شاء‌الله خداوند کمک کند به شما بتوانید این کار را خوب انجام بدهید با محتواهای خوب.

ان‌شاء‌الله موفق و مؤید باشید.

فیلم بیانات امام خامنه‌ای در دیدار 26 تن از اعضای ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را می‌توانید از انتهای این خبر دانلود کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.