شناسه : 574
امروز چهارشنبه 1393/05/15 - 02:16
نویسنده : مدیر فنی
سردار نقدی در یادواره 900 شهید صنوف غذایی:

اگر دولت اردن راه را برای تسلیح کرانه باختری باز نکند پرونده‌اش با صهیونیست‌ها بسته می‌شود/ اصناف و بازاریان کالاهای صهیونیست‌ها و حامیانشان را تحریم کنند

مسئول سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشکر از اصناف و بازاریان گیلان که با اهدای سلاح به کرانه باختری، خاطره ارسال کمک‌های مردمی به جبهه را زنده کردند، تأکید کرد: دولت اردن باید راه را برای تسلیح کرانه باختری باز کند وگرنه پرونده‌اش با صهیونیست‌ها بسته می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از گیلان، سردار نقدی در یادواره کشوری 900 شهید صنوف غذایی که عصر دوشنبه، 13 مردادماه، در شهر رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه در دنیا عده‌ای خود، شغل نظامی را انتخاب می‌کنند و عده‌ای نیز در جنگ‌ها اجبار به جنگیدن می‌شوند، حضور داوطلبانه اصناف و بازاریان ایران در 8 سال دفاع مقدس و تقدیم ده هزار شهید را پدیده‌ای استئنایی در دنیا خواند و افزود: مسأله هم مسأله‌ای محدود نیست. 10 هزار شهید نشان‌دهنده حضور نزدیک به 500 هزار رزمنده اصنافی و بازاری در جبهه است.

وی ریشه این پدیده استثنائی را در اسلام، معنویت و خداخواهی دانست.

* رمضان خونین غزه، نمایشگاه رسوایی حقوق بشر امریکا و اروپا بود

سردار نقدی در ادامه با نام بردن از شهید حاج رمضان نوبخت، بازاری گیلانی و پدر شهید، یادی نیز از شهدای ترور کرد.

وی با اشاره به اینکه این روزها عده‌ای درباره مقاومت 8 ساله در جنگ تحمیلی مطالبی منتشر می‌کنند که سمت و سوی سیاست خارجی را به سمت سازش جهت بدهند، اظهار داشت: نتیجه آن مقاومت، فرمایش امام راحل بزرگوار است که فرمود جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز طلیعه آن مقاومت 8 ساله به‌روشنی دیده می‌شود خاطرنشان کرد: به مقاومت جانانه امروز مردم غزه نگاه کنید.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز خون‌های مظلومان و کودکان معصوم غزه دنیای استکبار را رسوا کرد و با این خون‌ها دنیای غرب دیگر هیچ حرفی برای زدن به جامعه بشری ندارد، گفت: رمضان خونین غزه، نمایشگاه رسوایی حقوق بشر امریکا و اروپا بود.

وی تأکید کرد: این مقاومت درسی است که از مقاومت‌های همین اصناف مقاوم بازار رشت گرفته‌اند.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به ارتش رژیم صهیونیست اظهار داشت: امروز ارتشی با این همه تانک و هواپیما و نفربر هنرش این است که بعد از 28 روز در بعضی از نقاط چند صد متر یعنی تا سر خیابان پیشروی کرده و بعد از ترس به عقب برگشته است.

* آن‌هایی که بحث سازش با امریکا را مطرح می‌کنند به نتیجه دفاع مقدس در مقاومت غزه نگاه کنند

وی با اشاره به اینکه تعداد سربازان صهیونیست‌ که از ترس، خودشان را زده‌اند و از جبهه فرار کرده‌اند از تعداد مجروحانشان بیشتر است، گفت: امروز از وحشت انتشار آمار کشتگانشان، ارتباطات خارجی قطع است.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه ارتشی که مثل راحت‌الحلقوم صحرای سینا را بلعید امروز 100 متر هم نمی‌تواند پیشروی کند، خون‌های شهدای ایران را بیدار کننده ملت فلسطین و لبنان و تمام آزادگان جهان دانست.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موشک‌های مقاومت که برد 160 کیلومتری دارند افزود: کسانی که می‌گویند ما امروز در شرایط شعب ابیطالب ایم و باید در برابر امریکا کوتاه بیاییم هنگامی که این صحنه‌ها را می‌بینند خجالت نمی‌کشند؟

سردار نقدی با یادآوری مقاومت دزفول، پلدختر، کرمانشاه، گیلانغرب، اسلام‌آباد و سوسنگرد، خطاب به آن‌هایی که بحث سازش را مطرح می‌کنند گفت: اگر این‌ها یادت رفته حالا با دیدن مقاومت غزه یادت بیاید.

* بازاریان گیلان با دادن سلاح به کرانه باختری خاطره ارسال کمک‌های مردمی به جبهه را زنده کردند

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در ادامه از بازاریان غیور گیلان تشکر کرد که خاطره خط‌شکنی خود را در ارسال کمک‌های مردمی به جبهه با دادن سلاح به کرانه باختری زنده کردند.

وی خطاب به اصناف و بازاریان گیلان افزود: امیدواریم درسی که امروز دادید مثل درس دیروز برای همه بازارهای ما الگو شود.

سردار نقدی همچنین خطاب به بازاری‌های کشورهای اسلامی تأکید کرد: اگر دولت‌های سرسپرده ثروت‌ها را در اختیار خود گرفته‌اند ملت‌ها به صحنه بیایند و مثل ملت ایران و مثل بازار رشت به فلسطین، اسلحه و امکانات بدهند.

* اگر دولت اردن راه را برای تسلیح کرانه باختری باز نکند پرونده‌اش با صهیونیست‌ها بسته می‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اینکه دولت‌ها هم در زمینه مسلح کردن مبارزان فلسطینی وظیفه دارند خاطرنشان کرد: دولت اردن حواسش را جمع کند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نابود شده‌اند و هر کس می‌خواهد زیر پای ملت‌های مسلمان له شود باید در کنار صهیونیست‌ها بایستد، نابودی را سرنوشت محتوم صهیونیست‌ها و حامیانشان دانست.

سردار نقدی اظهارات هنری کسینجر، از بزرگترین نظریه‌پردازان صهیونیسم بین‌الملل و میداندار سیاست خارجی آمریکا در جنایت‌های ویتنام، که اخیراً گفته بود ده سال دیگر اسرائیل فرو خواهد پاشید را دلداری دادن به صهیونیست‌ها خواند و افزود: آن‌ها زودتر از ده سال فرو خواهند پاشید.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: دولت اردن باید راه را برای تسلیح کرانه باختری باز کند وگرنه پرونده‌اش با صهیونیست‌ها بسته می‌شود و ملت‌های مسلمان آن‌ها را تحمل نخواهند کرد.

* اصناف و بازاریان کالاهای صهیونیست‌ها و حامیانشان را تحریم کنند

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه وظایفی که ما در کنار این کمک‌ها در داخل کشور داریم به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: بازار ما باید برای اقصاد مقاومتی قیام کند.

وی با تأکید بر تحریم کالاهای صهیونیستی از بسیج اصناف و بسیج دانشجویی خواست که کمیته‌هایی تشکیل دهند و با بازار و اصناف در این زمینه مذاکره کنند.

سردار نقدی با اشاره به حمایت نظامی، مادی و سیاسی کشورهای اروپایی از صهیونیست‌ها گفت: چرا باید در بازار ما کالاهای مصرفی فرانسوی و انگلیسی و آلمانی فروش داشته باشد؟

وی بیدار کردن بازارهای مسلمان دیگر را از وظایف امروز اصناف و بازاریان دانست و تأکید کرد: اصناف ما با همتایان خود در سایر کشورهای اسلامی تماس بگیرند و آن‌ها را باز بدارند از اینکه بازار اسلامی محل فروش کالاهای آلمان، انگلیس، فرانسه و جنایتکاران حامی رژیم صهیونیست باشد.

* بازاری‌ها سرمایه‌ها را از تجارت به سمت تولید ببرند

سردار نقدی با تأکید بر حمایت از تولید داخلی تأکید کرد که بازاری‌ها سرمایه‌ها را از تجارت به سمت تولید بیاورند.

وی افزود: اگر شهدا امروز بخواهند با ما حرف بزنند حرفشان همین است.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک نظریه دربسته و پیچیده مخصوص محیط‌های آکادمیک نیست بلکه متعلق به کف بازار ماست، گفت: اقتصاد مقاومتی می‌گوید بیا به جای اینکه نارگیل از خارج بیاوری و لای کلوچه‌های گیلان بزنی، خرما لای کلوچه‌ها بزن که روی دست خرمادارها نماند.

وی با اشاره به اینکه هزار سوژه مشابه این وجود دارد به یک نمونه دیگر نیز اشاره کرد: به جای اینکه با کاکائو بخواهی به بیسکویت خودت مزه بدهی از هزاران تن کشمش تاکستان‌دارها استفاده کن که روی دستشان نماند.

* رسالت امروز اصناف در اقتصاد مقاومتی رونق دادن به تولید داخلی است

سردار نقدی رسالت امروز اصناف در اقتصاد مقاومتی را رونق دادن به تولید داخلی عنوان کرد و افزود: یقین داشته باشیم که این مسیر، مسیر پیروزی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر جا مستکبران علیه جبهه حق، توطئه کردند خودشان شکست خوردند و نیروی قوی‌تری متولد شد به ایجاد سپاه و بسیج در ایران، حزب‌الله در لبنان، مقاومت در فلسطین، بسیج بزرگ مردمی در سوریه و نیروی عظیم مردمی در عراق پس از تجاوزها و حمله‌های نظام استکبار اشاره کرد.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر امروز به یادواره شهدا آمده‌ایم دست خالی نرویم؛ با یک تصمیم برویم.

وی این تصمیم را تصمیم برای ادامه راه شهدا چه در عرصه امنیتی و نظامی، چه در عرصه اقتصاد مقاومتی و چه در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در پایان از پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و همچنین دست‌اندرکاران یادواره تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.