شناسه : 571
امروز سه شنبه 1393/05/14 - 11:39
نویسنده : مدیر فنی

یادواره کشوری 900 شهید صنوف غذایی در رشت برگزار شد

در هفتمین گام بلند سازمان بسیج اصناف کشور تا اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، عصر روز 13 مردادماه، یادواره کشوری 900 شهید صنوف مواد غذایی در شهر رشت برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از استان گیلان، یادواره 900 شهید صنوف مواد غذایی و دویست شهید اصناف استان گیلان، ساعت 17 و 45 دقیقه دوشنبه، 13 مردادماه، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل طالشان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اصناف و بازاریان، مسئولان و عموم مردم آغاز شد.

 

در این یادواره، اصناف و بازاریان استان گیلان طی تفاهم‌نامه‌ای تعهد دادند که 100 قبضه سلاح برای مبارزان کرانه باختری تأمین کنند.

 

امضای این تفاهم‌نامه با اهدای نمادین یک قبضه سلاح از سوی خدادای، پدر شهید و همرزم شهید طیب حاج‌رضایی، به سردار نقدی همراه بود.

 

سردار نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدی، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، شکریه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان و کریمی، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، سخنرانان این مراسم بودند.

 

مداحی مدیحه‌سرای جوان، سجاد قاسمی، از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

 

تقدیر از خانواده شهدا حسن ختام یادواره 900 شهید صنوف غذایی شد.

 

شبکه باران و شبکه بازار از سوی صدا و سیما این یادواره را پوشش دادند.

 

در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با عنوان دجال‌واره از طرح‌هایی در زمینه معرفی مضرات ماهواره و راه‌های مقابله با آن برگزار شده بود.

 

بنا بر این گزارش، این هفتمین گام بلند سازمان بسیج اصناف کشور تا اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار بود.

پیش از این، یادواره‌های کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، 700 شهید صنف حمل و نقل در ارومیه، 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز، یکصد شهید صنف آرایشگران مردانه در مشهد و 300 شهید صنف نانوایان در قم برگزار شده بود.

گفتنی است اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روزهای سوم و چهارم شهریورماه به‌ترتیب در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و بازار تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.