شناسه : 570
امروز یکشنبه 1393/05/12 - 15:55
نویسنده : مدیر فنی

شعرخوانی صابر خراسانی در یادواره هزار شهید آهنگر و آهنفروش، صبح پنجشنبه در بازار تبریز

یادواره یک هزار شهید صنف آهنگر و آهنفروش به همراه اولین یادواره شهدای اصناف و بازار استان آذربایجان شرقی، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه، 16 مرداد، در سرای مظفریه در بازار تبریز آغاز می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر افزود: بازار تبریز بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است که ثبت جهانی نیز شده است.

رحیم احمدپور، تئاتر، سرود و شعرخوانی مصطفی صابر خراسانی را از برنامه‌های یادواره یک هزار شهید صنف آهنگر و آهنفروش برشمرد.

به گفته وی در این مراسم از تمبر یادواره نیز رونمایی خواهد شد.

احمد‌پور در ادامه با بیان اینکه تجلیل از خانواده‌هایی که دو، سه و پنج شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند از برنامه‌های محوری این یادواره است اظهار داشت: ما در استان، دو خانواده پنج‌شهیده، 4 خانواده سه‌شهیده و بالای 40 خانواده دوشهیده داریم که همه از قشر اصناف‌اند.

وی خاطرنشان کرد: قشر اصناف در استان آذربایجان شرقی بیش از 500 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و 2500 شهید دیگر نیز در این استان از خانواده اصناف‌اند.

احمدپور با اشاره به اینکه سازمان بسیج اصناف آذربایجان شرقی از ابتدای سال 93 برای کنگره در این استان دو ستاد تشکیل داده است گفت: ستاد سیاست‌گذاری از بازاریان معتمد و ستاد اجرایی از بسیجیان جوان تشکیل شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان شرقی همچنین خبر داد: تا کنون بیش از 20 جلسه در ستادهای سیاست‌گذاری و اجرایی کنگره در استان تشکیل شده است.

بنا بر این گزارش، این یادواره هشتمین گام بلند سازمان بسیج اصناف کشور تا اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار است.

پیش از این یادواره‌های کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، 700 شهید صنف حمل و نقل در ارومیه، 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز، یکصد شهید صنف آرایشگران مردانه در مشهد و 300 شهید صنف نانوایان در قم برگزار شده و فردا، دوشنبه، یادواره کشوری 900 شهید صنوف غذایی در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.