شناسه : 556
امروز یکشنبه 1393/04/29 - 10:30
نویسنده : مدیر فنی
پس از کارهای کارشناسی

شعار کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار مشخص شد

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور از مشخص شدن شعار کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار خبر داد.

 

غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد: پس از کارهای کارشناسی، شعار «هر واحد صنفی یک سنگر در جنگ اقتصادی، فرهنگی» به عنوان شعار کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزیده شد.

بنا بر این گزارش، سردار محمدرضا نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، از آغازین روزهای سال 93 در نشست توجیهی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار بر وجود جنگ اقتصادی و فرهنگی تأکید کرده بود و از اصناف خواسته بود که در این جنگ نقش مؤثری ایفا کنند.

سردار نقدی در آن نشست با اشاره به تهاجم فرهنگی رسانه‌های بیگانه در ترویج سبک زندگی غربی و تشبیه ابزار رسانه‌ای به سلاح جنگی گفته بود: الآن این خمپاره‌ها دارد در خانه ما، مدرسه ما و دانشگاه ما به زمین می‌خورد اما صدایش را نمی‌شنویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست توجیهی کنگره که مسئولان بسیج اصناف سراسر کشور نیز حضور داشتند از مسئولان بسیج اصناف خواسته بود در فرهنگسازی مبارزه با شبکه‌های ماهواره‌ای وارد شوند.

سردار نقدی در همان نشست، اقتصاد را سنگر آخری دانسته بود که اگر فتح شود دشمن نابود خواهد شد.

وی همچنین در یادواره کشوری 500 شهید صنف خیاط و پوشاک با بیان اینکه امروز روز جنگ فرهنگی است، نقش اصناف را در این جنگ پررنگ توصیف کرده بود.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در همان یادواره با تأکید بر اینکه امروز ما درگیر یک جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم، به اصناف توصیه کرده بود که کالای داخلی را تبلیغ کنند.

سردار نقدی در یادواره کشوری یکصد شهید صنف آرایشگران مردانه در مشهد مقدس نیز بر وجود جنگ فرهنگی تأکید کرده و آرایشگران را در خط مقدم این جنگ دانسته بود.

گفتنی است کمتر از 40 روز دیگر تا اجلاس پایانی کنگره باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.