شناسه : 541
امروز سه شنبه 1393/04/17 - 14:31
نویسنده : مدیر فنی

20 عنوان از کتاب‌های کنگره در مرحله پایانی تألیف قرار دارند

رحیم مخدومی، مسئول تألیف کتاب‌های کنگره خبر داد که 20 عنوان کتاب از این مجموعه به مرحله پایانی رسیده و 15 عنوان نیز تا 50 درصد پیش رفته است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مسئول تألیف کتاب‌های کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، پیش از افطار روز یکشنبه، 15 تیرماه، در جلسه ستاد اجرایی کنگره، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از روند تألیف کتاب‌های کنگره اظهار داشت: ما قریب 30 نویسنده را بسیج کردیم که در مدت کوتاهی که در اختیار داشتیم قلم‌فرسایی کنند.

رحیم مخدومی در ادامه، کمبود منابع برای جمع‌آوری خاطرات و تألیف کتاب در زمینه شهدا را به عنوان یکی از آسیب‌های موجود بر سر راه تألیف کتاب‌های کنگره برشمرد.

وی با اشاره به اینکه 11 کتاب از مجموع کتاب‌های کنگره به اتمام رسیده، 9 کتاب تا 90 درصد پیش رفته و 15 کتاب هم در حدود 50 درصد کار شده است گفت: این را به فال نیک می‌گیرم که ستاد اجرایی کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار این قدم بزرگ فرهنگی را هم در زمینه تولید فیلم و هم در زمینه تولید کتاب برداشته است.

بنا بر این گزارش، برخی کتاب‌های کنگره پیش از این توسط سازمان بسیج اصناف به چاپ رسیده است و در مجموع حدود 50 عنوان کتاب به اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.