شناسه : 536
امروز سه شنبه 1393/04/17 - 12:25
نویسنده : مدیر فنی
رئیس سابق اتاق اصناف ایران:

اتاق اصناف ایران باید بیش از دیگر مجموعه‌ها در برپایی کنگره سهم داشته باشد

قاسم نوده فراهانی با تأکید بر اینکه اتاق اصناف ایران باید بیش از دیگر مجموعه‌ها در برپایی کنگره سهم داشته باشد ابراز امیدواری کرد که کنگره با همین پشتکار و شوقی که در مجموعه بسیج اصناف پیگیری می‌شود، در حوزه اصناف نیز دنبال شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، رئیس سابق اتاق اصناف ایران و عضو شورای راهبردی سازمان بسیج اصناف کشور، پیش از افطار روز یکشنبه، 15 تیرماه، در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، بر حضور علی فاضلی، رئیس فعلی اتاق اصناف ایران، در جلسات بعدی ستاد اجرایی کنگره تأکید کرد.

قاسم نوده فراهانی با اشاره به اینکه مواردی هست که باید از طریق اتاق اصناف ایران پیگیری شود، کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را متعلق به شهدای اصناف دانست و تأکید کرد: اتاق اصناف باید قدری بیشتر از دیگر مجموعه‌ها در اطلاع‌رسانی و کمک به ستاد اجرایی کنگره سهم داشته باشد.

وی با بیان اینکه کنگره دارد به‌خوبی به پیش می‌رود اظهار داشت: جای چنین کنگره‌ای خالی بود و با همت همه عزیزان، کنگره دارد جایگاه خوبی پیدا می‌کند.

نوده فراهانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را قدم کوچکی در مقابل خدمات بزرگی دانست که شهدا با بذل خونشان، به کشورمان ارائه دادند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با همین پشتکار، شوق و علاقه‌ای که در مجموعه بسیج اصناف پیگیری می‌شود، در حوزه اصناف نیز دنبال شود.

بنا بر این گزارش، قاسم نوده فراهانی در دوره ریاست خویش همکاری صمیمانه و مؤثری با سازمان بسیج اصناف کشور به‌ویژه در زمینه کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.