شناسه : 523
امروز شنبه 1393/04/07 - 14:26
نویسنده : مدیر فنی
مسئول سازمان بسیج اصناف اردبیل خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای اصناف اردبیل، یک هفته قبل از اجلاسیه نهایی کنگره

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اردبیل از جزئیات یادواره‌های شهدای اصناف و بازار این استان گفت.

 

محمود وهاب‌زاده در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه هفته گذشته ستاد کنگره شهدای اصناف و بازار در استان اردبیل تشکیل شده است، از برگزاری یادواره شهدای اصناف و بازار اردبیل، حدود یک هفته قبل از اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار خبر داد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اردبیل رونمایی از کتاب زندگی شهید شاخص اصناف این استان که برای کنگره تألیف می‌شود و تقدیر از خانواده شهدا را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد.

به گفته وهاب‌زاده روز قبل از یادواره، مستند زندگی شهید شاخص اصناف اردبیل از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اردبیل با اشاره به اینکه از یادواره‌های شهرستانی، یادواره شهدای اصناف اصلاندوز در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، از برگزاری یادواره شهدای اصناف پارس‌آباد طی دو ماه آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در سطح شهرستانی، سه یادواره مستقل اصناف خواهد داشت گفت: بقیه یادواره‌ها به صورت مشترک برگزار می‌شود.

وهاب‌زاده با اشاره به تأثیر یادواره‌های کشوری شهدای اصناف در ایجاد برانگیختگی در جامعه، اظهار داشت: وقتی بنر شهدای صنف طلا و جواهر را در خیابان‌ها نصب کرده بودیم برای مردم جالب بود که صنف طلا و جواهر هم شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، سوم شهریورماه، در آستانه شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف در تهران برگزار خواهد شد. تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری برای شهدای اصناف به تفکیک صنوف برگزار می‌شود که  تا کنون 5 یادواره شهدای طلا و جواهر، صنوف ساختمانی، صنوف حمل و نقل، خیاط و پوشاک و همچنین آرایشگران به‌ترتیب در تهران، اهواز، ارومیه، شیراز و مشهد برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.