شناسه : 517
امروز پنجشنبه 1393/04/05 - 13:12
نویسنده : مدیر فنی
در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار

یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

در آستانه ولادت امامزاده هلال بن علی (ع) یادواره شهدای اصناف و بازار شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از استان اصفهان، یادواره 44 شهید اصناف و بازار شهرستان آران و بیدگل، عصر چهارشنبه، چهارم تیر ماه، با حضور پرشور اصناف و بازاریان و خانواده‌های شهدا در مصلای نماز جمعه شهر آران و بیدگل برگزار شد.

 

این یادواره ساعت 18 و 30 دقیقه روز چهارشنبه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و همچنین اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم‌نوازان پادگان شهید کبریایی آغاز شد.

 

یادواره 44 شهید اصناف و بازار شهرستان آران و بیدگل که به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف این شهرستان و اتاق اصناف شهرستان برگزار می‌شد، با سرود دانش آموزان آموزشگاه شهید هاشمیان درباره امام زمان (عج) و دکلمه‌خوانی تأثیرگذاری درباره شهدا ادامه یافت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور و و حجت الاسلام جوشقانی عضو مؤسسه سیره شهدا سخنرانان این مراسم بودند.

 

این یادواره با مداحی حاج مرتضی طاهری پایان یافت.

 

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز در این مراسم حضور داشت.

 

بنا بر این گزارش این یادواره در آستانه ولادت امامزاده محمد هلال فرزند علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد. مزار امامزاده هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل واقع شده است.

 

یکی از بخش‌های جالب توجه این یادواره خودرویی بود که کمک‌های مردمی سال‌های دفاع مقدس را به جبهه‌ها می‌رساند و حالا برای بازدید مهمانان در صحن مصلی به نمایش گذاشته شده بود.

 

بنا بر این گزارش، پیشتر جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه با مسئولان استان‌ها تأکید کرده بود که یادواره شهدای اصناف تمام شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید تا قبل از اجلاسیه نهایی کنگره برگزار شود.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، روز سوم شهریورماه، در آستانه شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.