شناسه : 5053
امروز چهارشنبه 1398/04/12 - 21:22
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان

باید همه اقشار و فعالان اقتصادی در کنار هم جدی وارد عرصه اقتصاد شوند

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: برای برون رفت از مشکلاتی که برای نظام ایجاد کرده اند باید همه اقشار و فعالان اقتصادی در کنار هم جدی وارد عرصه فعالیت شوند.

به گزارش بسیج اصناف کشور؛ غلامرضا حسن پور در جمع گروهی از اصناف و بازاریان یزد افزود: کسبه متدین و انقلابی در طول حیات انقلاب اسلامی همواره بر حسب ضرورت برای کشور و مردم خدمت کرده اند و در وضعیت کنونی که شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام هستیم با همدلی برای حل مسائل ماموریت های خطیر خود را در این حوزه مهم انجام می دهند.

وی ادامه داد: همکاری خوبی بین اصناف و بازاریان کشور در بحث اقتصادی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد و در ادامه راه به خاطر توطئه های گسترده ای که دشمنان برای نظام ایجاد کرده اند باید همه اقشار و فعالان اقتصادی در کنار هم جدی وارد عرصه فعالیت شوند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: اصناف همانند گذشته دولت را در طرح های اقتصادی یاری می دهند ولی باید با برنامه محوری و عزم دینی و انقلابی به خصوص مدیریت جهادی برای تحقق توصیه های مقام معظم رهبری تلاس کرد.

حسن پور به بیانیه گان دوم انقلاب در ابعاد مختلف و به خصوص عرصه اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه باید اصناف و مسئولان در کنار هم جدی برای اجرایی کردن زوایای این بیانیه که نقشه راه محسوب می شود بکوشند خاطر نشان کرد: توجه به جوانان، بهره گیری از ظرفیت های داخلی، اتکا به خود، بی توجهی به دشمنان و همچنین پیگیری توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی محور قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان تاکید کرد: مردم نباید در مسائل اقتصادی و معیشتی دغدغه داشته باشند و قطعاً حل معضل موجود با همکاری و استفاده از همه ظرفیت های داخل کشور حل شدنی است.

حسن پور گفت: بسیج اصناف در کنار سایر مجموعه ها جدی برای تحقق توصیه های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به خصوص بیانیه گام دوم و اقتصاد مقاومتی به وظابف انقلابی و اسلامی خود عمل می کند. استان یزد ۵۰ هزار واحد صنفی دارد.

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.