شناسه : 504
امروز یکشنبه 1393/03/25 - 15:49
نویسنده : مدیر فنی

یادواره کشوری 500 شهید صنف خیاط و پوشاک، عصر 26 خرداد، در جوار حافظ

یادواره کشوری 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در روز شهادت حاج صادق امانی، شهید شاخص سال 91 بسیج اصناف، در جوار مزار شاعر عارف، حافظ شیرازی، برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در چهارمین گام به سوی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف خیاط و پوشاک، ساعت 17 روز دوشنبه، 26 خرداد، در تالار حافظ، در جوار مزار حافظ در شهر شیراز آغاز می‌شود.

بنا بر این گزارش، روز شهادت حاج صادق امانی، شهید شاخص بسیج اصناف در سال 91، به عنوان روز برگزاری این یادواره برگزیده شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصاف کشور، تجلیل از دو خانواده شهید شاخص خیاط و پوشاک و اجرای تئاتری در زمینه نقش اصناف در دوران مقدس را از جمله برنامه‌های این یادواره برشمرد.

عباس بنایی با اشاره به اینکه ستاد یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف خیاط و پوشاک از یک ماه پیش تشکیل شده است گفت: رئیس ستاد یادواره، رئیس اتاق اصناف استان فارس، مسئول کمیته مالی، خزانه‌داری اتاق اصناف استان، مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی، روابط عمومی اتاق اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان هستند.

بنا بر این گزارش، دبیر ستاد نیز مسئول سازمان بسیج اصناف استان فارس است.

بنایی همچنین خبر داد که ستاد کنگره ملی ده‌هزار شهید اصناف و بازار در استان فارس تا کنون 10 جلسه تشکیل داده است.

گفتنی است اجلاسیه نهایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، شهریورماه برگزار خواهد شد. گام‌های رسیدن به اجلاسیه نهایی کنگره، 9 یادواره کشوری شهدای اصناف به تفکیک صنوف است که در اولین گام، یادواره کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران برگزار شد، در دومین گام، یادواره 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز به انجام رسید و در سومین گام، یادواره 700 شهید حمل و نقل در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.