شناسه : 463
امروز شنبه 1393/02/13 - 15:39
نویسنده : مدیر فنی
غریبی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشو

کنگره را با حساسیت و وسواس پیگیری می‌کنیم/ نهی از منکر بسیج اصناف بوشهر در زمینه ماهواره

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امر به معروف و نهی از منکر را از محورهای مهم فعالیت‌های این سازمان دانست و تأکید کرد که این سازمان، برگزاری کنگره را با حساسیت و وسواس پیگیری می‌کند.

 

عابدین غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، از جمله زمینه‌های فعالیت سازمان بسیج اصناف استان بوشهر را امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مضرات استفاده از ماهواره عنوان کرد و افزود: این کار از سه ماهه آخر سال 92 جزو برنامه‌های ما قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر در بازار اجرا کردیم، ترویج احکامی که بازاریان باید با آن‌ها آشنایی پیدا کنند از طریق تابلوهایی بود که در سطح بازار داشتیم.

غریبی که یک سال و نیم است مسئولیت سازمان بسیج اصناف استان بوشهر را بر عهده دارد، محور برنامه‌های سال 93 بسیج اصناف این استان را کنگره ملی شهدای اصناف و بازار عنوان کرد و خاطرنشان کرد که یادواره شهدای اصناف استان به صورت سالانه هم در قالب استانی و هم به تفکیک شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد کنگره در استان، به صورت رسمی در هفته آخر فرودین‌ماه اعلام شد، اظهار داشت: بحث کنگره را با حساسیت و وسواس خاصی دنبال می‌کنیم.

غریبی با اشاره به اینکه حدود 40 هزار واحد صنفی در استان بوشهر مشغول فعالیت‌اند، اتاق اصناف استان را در رتبه اول همکاری با بسیج اصناف دانست.

وی همچنین از اتحادیه صنف خواربار به عنوان صنفی که بیشترین همکاری را با بسیج اصناف داشته نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.