شناسه : 462
امروز چهارشنبه 1393/02/10 - 22:16
نویسنده : مدیر فنی
مسئول بسیج سازمان صداوسیما:

همکاری در زمینه برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها وظیفه ماست/ بالاترین مدل اقتصاد مقاومتی را در دوران دفاع مقدس داشتیم

مسئول بسیج سازمان صداوسیما در جلسه با مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور، همکاری در زمینه برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را وظیفه سازمان متبوع خود خواند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مسئول بسیج سازمان صداوسیما در جلسه پیش از ظهر روز سه‌شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه، خطاب به مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور، اظهار داشت: اصناف، قشر باریشه و اصیلی هستند.

علی‌اصغر جعفری افزود: بسیاری از توفیقاتی که بزرگان دین ما داشته‌اند به خاطر پشتیبانی اصناف بوده است.

وی با اشاره به همراهی اصناف در انقلاب، دفاع مقدس و مبارزه با تحریم‌ها، گفت: اصناف به داد مقاطعی از تاریخ انقلاب و دفاع مقدس رسیدند.

جعفری ادامه داد: یادم می‌آید یک وقتی در زمینه آمبولانس‌ها در جبهه بحران بود. اصناف وارد میدان شدند، تعداد قابل توجهی آمبولانس خریداری کردند و به جبهه فرستادند.

وی با اشاره به اینکه در کنگره باید به مسائل روز پرداخته شود گفت: ما بالاترین مدل اقتصاد مقاومتی را در دوران دفاع مقدس داشتیم و نقش اصناف هم نقش برجسته‌ای بود.

بنا بر این گزارش، همکاری مراکز صداوسیمای استان‌ها، همکاری در زمینه پوشش خبری کنگره، تهیه سرود و کلیپ و همچنین اطلاع‌رسانی در زمینه کنگره از جمله مسائلی بود که مورد تأیید مسئول بسیج سازمان صداوسیما قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.