شناسه : 461
امروز چهارشنبه 1393/02/10 - 17:06
نویسنده : مدیر فنی

رایزنی مسئولان بسیج اصناف با مسئولان بسیج صداوسیما درباره کنگره

مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور طی جلسه‌ای با مسئولان بسیج سازمان صداوسیما به توافقاتی در زمینه همکاری بیشتر به‌ویژه در خصوص کنگره ملی شهدای اصناف و بازار رسیدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، روز سه‌شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه، مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور و مسئولان بسیج سازمان صداوسیما در جلسه‌ای ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون تقویت همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، به توافقاتی در این زمینه‌ها رسیدند.

در این جلسه که در سالن جلسات بسیج سازمان صداوسیما برگزار شد، مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه از آغاز سال 93 شمارش معکوس ما برای برگزاری کنگره آغاز شده است، با تأکید بر ایجاد برانگیختگی توسط کنگره، یک بُعد این برانگیختگی را مربوط به صداوسیما دانست.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و مراحل پیش روی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، به طور خلاصه به معرفی طرح پیشنهادی کنگره پرداخت.

همکاری صداوسیما با سازمان بسیج اصناف کشور در زمینه تحول نقوش و نوشتار پوشاک و همچنین استفاده از ظرفیت فقه بازار از دیگر مسائلی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، توافقاتی در زمینه‌های مطرح‌شده به‌ویژه در زمینه کنگره ملی شهدای اصناف و بازار بین طرفین صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.