شناسه : 453
امروز سه شنبه 1393/02/02 - 19:21
نویسنده : مدیر فنی
عباس‌زاده در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف

مستمندان واقعی را به خیّرین بازار معرفی می‌کنیم/ اولین جلسه ستاد کنگره در آذربایجان غربی برگزار شده است

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی با بیان اینکه اولین جلسه ستاد کنگره این استان برگزار شده است، راه‌اندازی هیأت اصناف در مسجد یوردشاهی ارومیه، ایجاد پایگاه بسیج در تاکسیرانی‌ها، سرکشی از کانون خیریه مستمندان و راه‌اندازی سیستم یکپارچه پخش اذان در بازار خوی را به عنوان برخی از فعالیت‌های سازمان متبوع خود نام برد.

 

رحیم عباس‌زاده در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد که سازمان متبوعش، پنجشنبه هفته گذشته، 28 فروردین، اولین جلسه ستاد کنگره این استان را با حضور تمامی 17 اتاق اصناف شهرستان‌ها برگزار کرده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره‌های شهرستانی جزو برنامه‌های سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی در سال 93 است، یادآور شد که این سازمان، سال گذشته 5 یادواره شهدای اصناف را در شهرستان‌های این استان برگزار کرده است.

عباس‌زاده که یک سال و نیم است مسئولیت بسیج اصناف استان آذربایجان غربی را بر عهده دارد، راه‌اندازی هیأت اصناف در مسجد یوردشاهی ارومیه، ایجاد پایگاه بسیج در تاکسیرانی‌ها، سرکشی از کانون خیریه مستمندان و راه‌اندازی سیستم یکپارچه پخش اذان در بازار خوی را به عنوان برخی از فعالیت‌های سازمان متبوع خود نام برد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی درباره سرکشی از کانون خیریه مستمندان گفت: سال گذشته در روز اول هفته بسیج از این کانون سرکشی کردیم و گفتیم که بسیجیان ما در خدمت شما هستند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج اصناف استان آذربایجان غربی با این کانون همکاری می‌کند، گفت: بسیاری از مستمندان را هم که مراجعه می‌کنند به خیّرین بازار متصل می‌کنیم.

عباس‌زاده افزود: خود فرد می‌رود از مستمندان سرکشی می‌کند و دیگر اصناف را هم می‌برد.

وی تأکید کرد: بدین ترتیب به آن‌ها که مستمند واقعی هستند کمک می‌شود.

عباس‌زاده در پاسخ به این سؤال که همکاری چه صنفی با بسیج اصناف شاخص‌تر است، از اتحادیه‌های مشاوران املاک، زرگران و ساعت‌فروشان نام برد.

وی با اشاره به اینکه 100 هزار واحد صنفی در استان آذربایجان غربی مشغول فعالیت‌اند گفت: از این تعداد 80 هزار واحد دارای پروانه و 20 هزار واحد فاقد پروانه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.