شناسه : 447
امروز شنبه 1393/01/30 - 14:05
نویسنده : مدیر فنی
کنگره/ 50/ رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر:

کنگره، فرصت مناسبی برای گفتن ناگفته‌های اصناف است

رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر با اشاره به اینکه کنگره، فرصت مناسبی برای گفتن ناگفته‌های اصناف است، تأکید کرد که باید آمار جامعی در جریان کنگره از شهدای اصناف تهیه شود تا به عنوان مدرک و مستند در تاریخ کشورمان بماند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، محمد کشتی آرای، روز سه‌شنبه، 26 فروردین، در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای صنف طلا و جواهر اظهار داشت: به طور کلی در جامعه کشور ما اصناف، بسیار مهم و یکی از پایه‌های اصلی اجتماعی کشور هستند.

رئیس اتحادیه کشوری صنف طلا و جواهر خاطرنشان کرد: در کشور ما به ازای هر 30 نفر یک واحد صنفی وجود دارد در صورتی که در سایر کشورها به ازای 300، 500، هزار تا دوهزار نفر یک واحد صنفی وجود دارد.

کشتی‌آرای نتیجه گرفت: این آمار نشان می‌دهد که پایگاه اصناف در کشور ما چقدر مهم است و اصناف چه جامعه بزرگی را تشکیل می‌دهند.

وی همچنین یادآور شد که پتانسیل‌های موجود در اصناف در برهه‌های مختلف به خدمت انقلاب و نظام آمده است.

کشتی‌آرای، کنگره ملی شهدای اصناف و بازار را فرصت مناسبی دانست که آنچه تاکنون ظاهر نشده و اطلاعاتی را که راجع به اصناف تا به امروز گفته نشده اطلاع‌رسانی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که آمار جامعی در جریان کنگره از شهدای اصناف تهیه شود که به عنوان مدرک و مستند در تاریخ کشورمان بماند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.