شناسه : 4073
امروز جمعه 1396/03/05 - 01:21
نویسنده : mozafari

حمایت از صنایع، اشتغال جوانان را رقم می‌زند

رضیان گفت:کمک به حوزه تولید در واقع کمک به قشر جوان برای ایجاد اشتغال است و دولت مجلس موظفند تمام قوای خود را در این راستا بکار ببندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران، عبدالله رضیان  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، گفت:در صورتی که کارخانه ای بخواهد دست به  تولید صنعتی بزند باید زیرساخت‌های لازم برای تولید در حد وسیعی فراهم  شود و همچنین  نیاز به کمک و حمایت دولت دارد.   وی در ادامه افزود :در برنامه ششم توسعه موارد خوبی در جهت تقویت زیرساخت‌های لازم برای تولید صنعتی آمده است و مواردی چون  تامین اجتماعی ،بانک‌ها و بیمه باید مورد اصلاح قرار بگیرند.   رضیان اظهار داشت:در حال حاضر  فعالیت و درآمدزایی در حوزه تولید نیاز به ایثار بالایی دارد زیرا  تولید نسبت به  تجارت و دلالی با  مشکلات بیشتری مواجه است.   نماینده مردم قائمشهر در خانه ملت تاکید کرد:باید تمایل  سرمایه‌گذاران برای آوردن سرمایه‌هایشان به حوزه تولید را بیشتر کنیم که در این جهت لازم است برخی از بروکسی های اداری و موانع موجود حذف شود.  

وی در پایان اضافه کرد :کمک به حوزه تولید و صنایع تولیدی در واقع کمک به  قشر جوان برای ایجاد اشتغال است و دولت مجلس موظفند تمام قوای خود را در این راستا بکار ببندند.  

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.