شناسه : 3989
امروز چهارشنبه 1396/02/27 - 12:50
نویسنده : mozafari
مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار مطرح کرد:

29 اردیبهشت یکی ازسرنوشت ساز ترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی

حسن پور: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نا امیدی و شکست دشمن را رقم خواهد زد.

غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در گفتگو با خبرنگار این سازمان گفت: انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت یکی از مقاطع حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود حضور با شکوه مردم و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن می شود و مجددا بارقه امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه لشکر کفر و نفاق با تمام امکانات مالی و رسانه ای خود در این آوردگاه حضور پیدا کرده اندو در تلاش اند این انتخابات را به چالش بزرگ نظام اسلامی تبدیل کنند افزود: باید تمام آحاد مردم به ویژه اصناف، بازاریان و تجار با هوشیاری کامل نسبت به توطئه های دشمن عکس العمل نشان داده و ضمن حضور حماسی و دشمن شکن در انتخابات 29 اردیبهشت، فردی را انتخاب کنند که با ملاک ها و معیارهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) تطبیق داشته باشد.

حسن پور در ادامه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اولین گروهی که به ندای امام در نهضت پاسخ دادند بازاریان متدین بودند بنابراین همین قشر هستند که باید از انقلاب محافظت نموده و این مسیر را تا زمان ظهور ادامه دهند.

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در پایان ضمن تشکر از اصناف و بازاریان که با ایجاد شور انتخاباتی نقش ایفا نمودند افزود: از تمامی اصناف و بازاریان انتظار می رود جهت حضور حداکثری مردم پای صندو ق های رای به صورت چهره به چهره موضوع را پیگیری نموده و مردم را به ویژه مشتریانی که به واحد های صنفی مراجعه می نمایند، به حضور در انتخابات تشویق نمایند.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.