شناسه : 3868
امروز شنبه 1396/02/09 - 12:44
نویسنده : mozafari
مدیرکل وزارت صنعت خبر داد:

ایران در راه تولید مشترک لوازم‌خانگی با اروپا/ آلمان و ایتالیا در اولویت

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حفظ همکاری‌های اقتصادی با کره‌ای‌ها در تولید مشترک لوازم خانگی، بر تمایل و حرکت ایران در تولید مشترک این محصولات به سمت اروپا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از  رازق،عباس هاشمی با تاکید بر اینکه در صنعت لوازم خانگی توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سمت توسعه همکاری‌های مشترک مابین تولیدکنندگان داخلی به همراه تولیدکنندگان معتبر جهانی است، اظهار کرد: هدف از این همکاری‌ها این است که با سرمایه‌گذاری‌ خارجی‌ها در داخل کشور تکنولوژی و ساخت‌های روز دنیا به داخل بیاید و از این طریق به همراه انتقال دانش و فناوری به تولید مشترک دست یابیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ در تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ماشین لباس‌شویی، فعالیت‌های مختلفی با کره‌ جنوبی در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه پایان سال گذشته تلاش‌ها به سمت کشورهای اروپای معتبر در تولید لوازم خانگی برند معطوف شد که قراردادهایی در این زمینه با ایتالیا و آلمان منعتقد شده است.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قراردادهای منعقد شده با کره جنوبی در زمینه تولید مشترک لوازم خانگی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در مورد همکاری با ایتالیا بخشی از کار انجام شده و آلمانی‌ها نیز بازدیدهای خود را از سه واحد داخلی در ایران انجام دادند تا تولید بر اساس استانداردهای جهانی مدنظر قرار گیرد.

هاشمی افزود: تولیدکنندگان معتبر برند لوازم خانگی در کشورهای آلمان و ایتالیا پذیرفته‌اند که با برند آنها در برخی محصولات تولید مشترک و صادرات انجام شود و حتی قرار است بخشی از این تولیدات به اروپا صادر شود که این مسئله بسیار قابل توجه است.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.