شناسه : 3536
امروز چهارشنبه 1395/12/04 - 09:56
نویسنده : mozafari
رئیس اتحادیه پوشاک و کفش دهدشت:

دولت فکری به حال مدرک دارهای بیکار و کارگران از کار بیکار شده کند/ حمایت از تولید داخلی با کیفیت خوب و قیمت مناسب باید همراه شود

رئیس اتحادیه پوشاک و کفش دهدشت جنس های وارداتی را نسبت به تولیدی های ایرانی مناسب تر عنوان کرد و گفت: در این آشفته بازار مردم از کجا 100هزارتومان پول کاپشن بچگانه تولید داخلی بیاورند در صورتی که همین کاپشن از نوع خارجی 20هزار تومان است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از رازق، اسدالله اخوان رئیس اتحادیه پوشاک و کفش دهدشت در گفت و گو با خبرنگار «رازق» رکود بازار را غیرقابل توصیف عنوان کرد و گفت: وضعیت بازار اسفناک است به حدی که کسبه در پرداخت اجاره بهای مغازه های خود مانده اند و به ناچار پروانه ی کسب خود را باطل می کنند. وی با بیان اینکه مردم عملا هیچ پولی ندارند و کاسبی بجای سود زایی موجب ضرر شده است، گفت: دهدشت شهری، بدون خط تولید است این شهرستان بن بستی کوچک است که نه کارخانه ای دارد و نه خط تولیدی و اکثر مردم مصرف کننده های بدون شغل هستند. رئیس اتحادیه پوشاک و کفش دهدشت با بیان اینکه دولت باید فکری به حال مدرک دارهای بیکار و کارگران از کار بی کار شده کند؛ ادامه داد: شرایط دریافت و بازپرداخت تسهیلات نیز بسیار سنگین است و این تسهیلات را فقط به تولیدکننده های سرمایه دار می دهند که شامل کاسب جز و مردم عادی نمی شود. اخوان با بیان اینکه جنس های تولید داخلی بنا به کیفیتی که دارند قیمتشان متفاوت است، گفت: وقتی جلوی اجناس خارجی قاچاق را می گیرند باید برای آن جایگزینی قرار دهند تا مردم پیش از این در فشار قرار نگیرند. رئیس اتحادیه پوشاک و کفش دهدشت جنس های وارداتی را نسبت به تولیدی های ایرانی مناسب تر عنوان کرد و گفت: در این آشفته بازار مردم از کجا 100هزارتومان پول کاپشن بچگانه تولید داخلی بیاورند در صورتی که همین کاپشن از نوع خارجی 20هزار تومان است! وی در پایان اضافه کرد: اگر هدف حمایت از تولید داخلی است باید کیفیت تولید داخلی و قیمت عرضه آن نیز مناسب باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.