شناسه : 3247
امروز پنجشنبه 1395/11/07 - 22:18
نویسنده : mozafari
حسن پور در همایش شهدای اصناف رفسنجان:

انتقال تولیدی های صنفی از تهران به شهرستان ها حل مشکلات بیکاری

حسن‌پور:با وجود گرانی ها، حقوق های نجومی و گرفتار ی هایی که به دلیل غفلت و خواب مسئولین هرروز معرکه ای می شوند، بازاریان و مردم همیشه در صحنه هستند، از جمله انتخابات که سرنوشت مملکت را رقم می زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف و بازاریان کشور غلامرضا حسن‌پور در همایش شهدای اصناف رفسنجان با اشاره به آیات و روایات پیرامون اهمیت شهید و شهادت افزود: بالاتر از شهادت چیزی نیست و شهدا مقام شفاعت دارند.

وی افزود: امام‌ راحل یک انسان مدیر بودند و جوانانی که قبل از انقلاب در هرجایی بودند با نفس امام خمینی(ره) انقلاب را اداره کردند.

مسؤول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ابراز داشت: امام خمینی(ره) بر ظرفیت درونی ملت تکیه و بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کردند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: آمریکا ملت‌های اسلامی را بدبخت و جوانان افغانی را آواره کرد، اما امروز جوانان افغانی در سوریه می‌جنگند و مدافع حرم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ تحمیلی هشتاد کشور را شکست دادیم و توانای داریم در جنگ اقتصادی هم با تکیه بر درون کارها را انجام دهیم، افزود: آن موقع است که دیگر ترامپ و امثال او برای ما شاخ و شانه نمی‌کشند.

مسؤول سازمان بسیج اصناف با اشاره به 10 هزار شهید اصناف گفت: الان اصناف در صف مقدم جنگ اقتصادی است.

وی در ادامه با اشاره به موسسه خیران گمنام رفسنجان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این مجموعه با کار تولید البسه قابل تحسین است و شاغل بودن 90 نفر در این موسسه یعنی  اقتصاد مقاومتی.

حسن‌پور افزود:بزرگترین اشتباه دولت این بود که توانایی های درون کشور را نادیده گرفت،  تمام نگاه دولت به بیرون مرزها بود.

وی بیان داشت: ظرفیت‌هایی که در شهرستان‌های متعدد وجود دارد باید زنده شود، ضمن رعایت اصول شرعی فقه بازار و اخلاق بازار در بحث اقتصاد باید روی شهدا را سفید کنیم.

حسن‌پور تاکید کرد:با وجود گرانی ها، حقوق های نجومی و گرفتار ی هایی که به دلیل غفلت و خواب مسئولین هرروز معرکه ای می شوند، بازاریان و مردم همیشه در صحنه هستند، از جمله انتخابات که سرنوشت مملکت را رقم می زند.

وی بیان داشت: صحنه انتخابات در پیش است، ببیند به چه کسی رای می‌دهید و بررسی کنید و فارغ از مباحث جزئی رای دهید، فرد اصلحی که بتواند کشور را اداره کند باید انتخاب شود حال از هر گروهی که باشد.

مسؤول سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه به حادثه ساختمان پلاسکو تهران اشاره داشت و تصریح کرد: تمرکز از تهران به ویژه در بازار باید برداشته شده و این سرمایه‌ها در شهرستان‌ها جاری شود.

وی بیان داشت: با یک برنامه‌ریزی پنج ‌ساله تولیدی‌های صنفی در تهران به شهرستان‌ها منتقل شود تا مشکل بیکاری در شهرهای دیگر نیز حل شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.