شناسه : 2716
امروز یکشنبه 1395/08/02 - 10:05
نویسنده : mozafari
تقدیر و تشکر از مسئول بسیج اصناف کشور:

تقدیر نامه توانیر برای سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

وقتی که کار برای خدا باشد تقدیر کننده خداست برای خدا کار می کنید تا نتیجه کارتان تا ابد بماند (امام خمینی ره)

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف و بازاریان کشور، با توجه به رویکرد های این سازمان در راستای اصلاح الگوی مصرف برق از اول سال 95 طی تفاهم نامه ای که با توانیر امضا شد، با برگزاری نشست ها، جلسات توجیهی، همایش ها و کنفرانس های متعدد گام های موثری در این زمینه برداشته شد.

همچنین در کارگرو ه های اقتصادی بسیج اصناف نیز در رابطه با اصلاح الگوی مصرف مصوبات متعددی از جمله: استفاده واحد های صنفی از لامپ های کم مصرف، استفاده از انرژی پاک خورشیدی در جنوب کشور و همچنین بسته های تشویقی برای مشتریان کم مصرف تصویب و اجرا گردید.

در پی این همکاری صمیمانه آرش کردی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل توانیر تقدیر نامه ای به شرح زیر به غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ارسال کرده است.

جناب آقای دکتر حسن پور

رئیس محترم سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور

همکاری ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و فرماندهان تحت امر در استان ها موجب شده است صنعت برق کشور با موفقیت و با اعمال کمترین خاموشی پیک برق سال جاری (1395) مدیریت گردد.

بدینوسیله و به مصداق حدیث ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر خالق)) از تلاش ها  و مساعی ارزشمند جنابعالی و کلیه فرماندهان زیر مجموعه در پیشبرد طرح جهادی مدیریت مصرف و مصرف بهینه تشکر و قدردانی می نماییم.

امید است با اتکا به خداوند سبحان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.

آرش کردی

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

[[{"fid":"3246","view_mode":"default","type":"media","link_text":null,"attributes":{"height":"837","width":"595","class":"media-element file-default"}}]]

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.