شناسه : 2382
امروز چهارشنبه 1395/05/06 - 09:40
نویسنده : mozafari

تفاوت های فروش در فضای مجازی و حقیقی/ شفافیتی که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد در فضای واقعی نیست

اولین کارگروه متولیان سایت های فروش اینترنتی در حالی برگزار شدکه جمع کثیری از متولیان این حوزه در این جلسه حضور پیدا کردند و به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور به نقل از رازق،اولین کارگروه متولیان سایت های فروش لباس در راستای کارگروه اقتصاد مقاومتی امروز صبح در محل بسیج اصناف کشور برگزار شد.

غلامرضاحسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به سلسله جلساتی که با دادستانی کل کشور برگزار شده بود، اظهار کرد: طی جلساتی که با دادستانی کل کشور برگزار کردیم مصوب شده تا واحدهای ثبتی، صنفی و مجازی در این کارگروه با یکدیگر همکاری هایی را داشته باشیم تا بتوانیم در رابطه با وضعیت رسیدگی به معضلات این حوزه در یک چارچوب تعیین شده تصمیم گیری‌های لازم را صورت دهیم.

در ادامه اعضای این جلسه که همگی متولیان این سایت های فروش لباس اینترنتی بودند به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

غلفی با بیان اینکه فروش در فضای حقیقی و مجازی تبعیض وجود دارد،گفت: در فضای واقعی و در سطح جامعه وقتی مغازه داری سهوا یا عمدا خطایی را مرتکب می‌شود بارها و بارها قبل از اقدام به پلمپ به آن مغازه دار متخلف تذکر داده می شود  اما در بحث فروشگاه های اینترنتی طوری است که به محض مشاهده شدن به سرعت آن مطلب یا سایت فیلتر می‌شود.

علاوه بر این عضو انجمن اسلامی بازار و نماینده یکی از سایت های فروش اینترنتی، افزود: شفافیتی که در عرضه کالا در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد در مغازه های سطح شهر نمی تواند وجود داشته باشد چرا که یک مغازه دار ممکن است حتی کالایی غیرمجاز را نیز بصورت مخفیانه عرضه کند اما چنین چیزی در فروشگاه های اینترنتی نمی تواند وجود داشته باشد.

موسی خانی از دیگر اعضای جلسه در رابطه با اینکه این فروشگاه های اینترنتی هستند که برخی لباس های نامناسب در سطح شهر را رواج می دهند، عنوان کرد: تعیین مدهای نامناسب و لباس های نامناسب در اختیار و حیطه کاری فروشگاه های اینترنتی نیست بلکه این موضوع در اختیار افراد ناشناسی است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بصورت زیر زمینی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.