شناسه : 2134
امروز چهارشنبه 1393/05/15 - 11:09
نویسنده : مدیر فنی
مشروح/ نایب رئیس اتاق اصناف ایران:

مسئولیت رؤسای جدید اتحادیه‌ها انتقال رشادت‌های شهدا به نسل جوان است/ تمام اصناف با کمک اتاق اصناف ایران در زمینه تسلیح سازماندهی شده مقاومت فلسطین وارد شوند

نایب رئیس اتاق اصناف ایران در یادواره 900 شهید صنوف غذایی در رشت تأکید کرد: تمام اصناف با کمک تشکل‌های صنفی استان گیلان و اتاق اصناف ایران وارد میدان شوند و کمک‌های خود را به طور سازماندهی شده از طریق سازمان بسیج اصناف کشور برای تسلیح غزه و مقاومت فلسطین ارسال کنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از گیلان، جلال‌الدین محمد شکریه، عصر دوشنبه، 13 مردادماه، در یادواره 900 شهید صنوف غذایی و 200 شهید اصناف و بازار استان گیلان، این بزرگداشت را یادآور رشادت‌های جامعه اصناف دانست.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان و نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اگر قرار بود بحث اقتصادی انجام شود راحت‌تر می‌توانستم صحبت کنم اظهار داشت: درباره شهدا زبان قاصر است.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهم نقش اصناف را در خیزش‌های سیاسی بخصوص خیزش‌های سیاسی- مذهبی بیان کنم از عهده خارج است.

شکریه وجود مساجد فراوان در اطراف بازار رشت را نشاندهنده پیوند محکم اصناف و حوزه علمیه دانست و بر آموزش فقه بازار توسط اصناف تأکید کرد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران تأکید کرد: افرادی که جدیداً وارد هیأت مدیره‌ اتحادیه‌های امور صنفی شده‌اند مسئولیت سنگینی دارند.

وی این مسئولیت را انتقال تلاش‌ها و رشادت‌های شهدا به نسل جوان دانست.

شکریه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: خطری که امروز جهان اسلام را تهدید می‌کند قرائت جدیدی است که در گروه‌های خوارجی همچون داعش می‌بینیم.

وی تماس واحدهای صنفی با اقشار مختلف جامعه را ظرفیت فرهنگی بسیار بالای اصناف دانست و بر اثرگذاری فرهنگی اصناف در جامعه تأکید کرد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه با اشاره به اینکه بحث روز ما بحث غزه است گفت: غزه خط مقدم و جبهه اصلی جنگ جهان اسلام با دنیای کفر است.

وی افزود: وقتی دشمن به دنبال خلع سلاح غزه است تلاش ما باید در جهت تسلیح غزه باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران در پایان تأکید کرد: تمام اصناف با کمک تشکل‌های صنفی استان گیلان و اتاق اصناف ایران وارد میدان شوند و کمک‌های خود را به طور سازماندهی شده از طریق سازمان بسیج اصناف کشور برای تسلیح غزه و مقاومت فلسطین ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.