شناسه : 2132
امروز سه شنبه 1393/05/14 - 18:16
نویسنده : مدیر فنی
با تحویل نمادین اسلحه به سردار نقدی در یادواره 900 شهید صنوف

اصناف و بازاریان گیلان 100 قبضه سلاح به مبارزان کرانه باختری اهدا کردند

اصناف و بازاریان استان گیلان همزمان با تحویل نمادین اسلحه به سردار نقدی با امضای تفاهم‌نامه‌ای در یادواره 900 شهید صنوف غذایی، 100 قبضه سلاح به مبارزان کرانه باختری اهدا کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از استان گیلان، عصر دوشنبه، 13 مردادماه، در یادواره کشوری 900 شهید صنوف غذایی و 200 شهید اصناف و بازار استان گیلان، اصناف و بازاریان این استان 100 قبضه سلاح به مبارزان کرانه باختری اهدا کردند.

اهدای این 100 قبضه سلاح از طریق امضای تفاهم‌نامه بین جلال‌الدین محمد شکریه، رئیس اتاق اصناف استان گیلان و نایب رئیس اتاق اصناف ایران، با سردار نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، صورت گرفت.

متن تفاهم‌نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَمَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَـذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا (سوره نساء آيه 75)

اكنون كه رژيم كودك‌كش اسرائيل غاصب، جنايت را از حد گذرانده و به گونه‌اي هدفمند كودكان معصوم و اماكن تحصيل و تفريح و ورزش آنان را آماج سلاح‌هاي كشنده خود قرار مي دهد؛

اينك كه رژيم جنايتكار آمريكا درب انبارهاي اسلحه خود را به روي صهيونيست‌ها گشوده و علاوه بر آن با تصويب كمك تسليحاتي 225 ميليون دلاري، از جنايات و كودك‌كشي رژيم اسرائيل حمايت مستقيم مي‌كند؛

حال كه تمام رسانه‌هاي غربي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي آمريكايي و اروپايي دست به دست هم داده‌اند تا جنايات و خشونت و تجاوز و كشتار زنان و كودكان توسط رژيم غاصب صيهونيستي را توجيه و حمايت كنند؛

ما بازاريان استان گيلان افتخار داريم در پاسخ به اين مطالبه الهي در قرآن كريم و در اجراي فتواي ولي امرمان امام خامنه‌اي عزيز مدظله العالي كه فرمودند:

«كساني كه علاقه‌مند به سرنوشت ملت فلسطين‌اند بايد كرانه باختري را مثل غزه مسلح كنند»

و در اجراي خواسته ده‌ها ميليون مردم غيرتمند كشورمان كه در قطعنامه روز قدس امسال خواستار تسليح فلسطينيان كرانه باختري شدند؛

با تأسي به اصناف انقلابي دوران دفاع مقدس افتخار داريم از سوي يادواره شهداي اصناف استان گیلان و در اولين قدم، يكصد قبضه سلاح جنگي براي ارسال به كرانه باختري اهدا نماييم.

سيد جلال‌الدين محمد شكريه، رئيس اتاق اصناف استان گيلان
نماينده بازاريان استان گيلان

...............................................................................................................................................................
بسمه تعالي

با تقدير از همت والاي بازاريان عزيز شهرستان شهيد پرور رشت كه خاطره پشتيباني‌هاي مردمي دفاع مقدس را زنده كردند؛ گواهي مي‌گردد تعداد يكصد قبضه سلاح (به فهرست و شماره هاي پيوست) اهدايي بازاريان بسيجي رشت به مجاهدين فلسطيني در كرانه باختري براي ارسال به منطقه تحويل اين سازمان گرديد.

ان شـاء الله نمـاز در مسجد الاقصي به امامت امام خامنه‌اي مدظله العالي نصيبشان شود.

سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي
رئيس سازمان بسيج مستضعفين

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، همزمان با امضای این تفاهم‌نامه، یک قبضه قناصه نیز به طور نمادین توسط پدر شهید احمد خدادادی که از بازاریان معتمد استان گیلان و همرزم شهید طیب حاج‌محمدرضاست به سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تحویل داده شد.

 

پدر شهید خدادادی در مراسم اهدای نمادین اسلحه به سردار نقدی، گفت: وظیفه ماست که به مبارزان فلسطینی کمک کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: من از طرف کسبه این اسلحه را که یادگاری است از جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم حضرتعالی می‌کنم که به انضمام 100 قبضه اسلحه به رزمندگان فلسطینی تقدیم کنید.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان تأکید کرد: قناصه سلاحی است که می‌تواند برای رزمندگان فلسطینی کرانه باختری بسیار کارآمد باشد.

محمدابراهیم کریمی ابراز امیدواری کرد این صد و یک قبضه سلاح با گذاشتن نشان بین دو ابروی صهیونیستها که جالوت‌های زمان اند، موجبات نابودی کامل آنها را فراهم کند.

گفتنی است در پی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری رود اردن، سازمان بسیج اصناف کشور طی اطلاعیه‌ای، شماره حساب 1-12666666-30-6001 را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در زمینه خرید سلاح و تجهیزات برای مبارزان فلسطینی کرانه باختری اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، این شماره حساب از طریق سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس www.mebank.ir نیز قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به نابودی رژیم جعلی و وحشی اسرائیل و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطینی و آزادی قدس شریف، از این طریق می‌توانند از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم کارت، به شماره حساب اعلام شده کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.