شناسه : 2126
امروز شنبه 1393/02/13 - 17:10
نویسنده : مدیر فنی
سید قاسم کریمی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج ا

امر به معروف اصناف را از طریق رؤسای اتحادیه‌ها پیگیری کردیم/ در غبارروبی مزار شهدا به سراغ روستاها رفتیم/ دبیر و رئیس ستاد کنگره در استان مشخص شده است

مسئول سازمان بسیج اصناف استان گیلان با اشاره به اینکه این سازمان، سال جدید را با سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا آغاز کرده است، گفت: در شهرها غبارروبی به‌خوبی انجام می‌شود اما روستاها مظلوم واقع شده‌اند. به همین دلیل ما با تمرکز بر روستاها این کار را انجام دادیم.

 

سید قاسم کریمی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه نشستی از سوی سازمان بسیج اصناف استان گیلان با حضور ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌هایی که در جوار بازار هستند برای برگزاری نماز اول وقت در بازار برگزار شده است، اظهار داشت: الحمدلله نماز اول وقت در بازار رو به گسترش است.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان گیلان در زمینه امر به معروف با بیان اینکه این سازمان، شورای امر به معروف و نهی از منکر را در سال 91 تشکیل داده است، اظهار داشت: امر به معروف در سطح اصناف را از طریق رؤسای اتحادیه‌ها پیگیری کردیم.

وی در عین حال با اشاره به اینکه شهرهای استان گیلان توریستی است، خاطرنشان کرد: شهر توریستی مشکلات خودش را دارد.

کریمی که 2 سال است مسئولیت سازمان بسیج اصناف استان گیلان را بر عهده دارد با اشاره به اینکه این سازمان، سال جدید را با سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا آغاز کرده است، گفت: در شهرها غبارروبی به‌خوبی انجام می‌شود اما روستاها مظلوم واقع شده‌اند. به همین دلیل ما با تمرکز بر روستاها این کار را انجام دادیم.

وی با اعلام این خبر که دبیر و رئیس ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار در استان گیلان مشخص شده است، گفت: رئیس ستاد، رئیس مجمع استان است و فرمانده حوزه مرکزی شهرستان رشت را هم به عنوان دبیر ستاد انتخاب کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.