شناسه : 2101
امروز دوشنبه 1393/02/15 - 13:51
نویسنده : مدیر فنی
خلیل قجر در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف ک

خیرین را به سمت نیازمندان سوق دادیم/ روحانیون مساجد در بازار حضور می‌یابند/ اهل سنت با بسیج اصناف تعامل خوبی دارند

مسئول سازمان بسیج اصناف استان گلستان خبر داد که از این پس روحانیون مساجد برای آشنا کردن اصناف با فقه در بازار حضور می‌یابند.

 

خلیل قجر در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، شناسایی خیرین بازار از یک سو و نیازمندان از سوی دیگر، را از فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف استان گلستان برشمرد و افزود: افرادی که وضعیت مالی خوبی نداشتند شناسایی شدند و خیرین را به این سمت سوق دادیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه نینوای استان گلستان در ادامه از دیدار مسئولان بسیج اصناف با روحانیون مساجد در راستای آسیب‌شناسی و ترویج آموزش فقه بازار خبر داد.

قجر اظهار داشت: با روحانیون مساجد در این راستا دیدار کردیم و اکثر این روحانیون عنوان کردند که بازاریان برای پرسیدن مسائل فقهی بازار مراجعه‌ای ندارند.

وی که 7 ماه است مسئولیت سازمان بسیج اصناف گلستان را بر عهده دارد از توصیه به روحانیون مساجد برای حضور در بازار و استقبال روحانیون مساجد از این طرح خبر داد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان گلستان در پاسخ به این سؤال که با توجه به ترکیب جمعیتی شیعه- سنی استان گلستان، حضور اهل سنت در بسیج اصناف چگونه است، گفت: اهل سنت با بسیج اصناف تعامل خوبی دارند؛ در بسیج اصناف پرونده دارند و در جلسات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.