شناسه : 1997
امروز یکشنبه 1393/02/14 - 14:43
نویسنده : مدیر فنی
مدیر نمایندگی پوشاک بادبان 128 در کرمان:

عرضه پوشاک بادبان 128 در کرمان از نمایشگاه‌ها آغاز می‌شود/ مردم استقبال خوبی می‌کنند

مدیر نمایندگی پوشاک بادبان 128 در کرمان با بیان اینکه مکان ثابتی برای عرضه این پوشاک دارد تأکید کرد که عرضه پوشاک ایرانی- اسلامی این گروه را از نمایشگاه‌ها آغاز می‌کند.

 

عباس جلال‌آبادی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه به‌تازگی نمایندگی پوشاک بادبان 128 را در کرمان بر عهده گرفته است، خبر داد که عرضه این پوشاک را از نمایشگاه‌ها آغاز می‌کند.

بنا بر این گزارش، گروه بادبان 128 جمعی از دانشجویان جوان و خوش‌ذوق اند که برای پوشاک، طرح‌های ایرانی- اسلامی تولید می‌کنند. این گروه توانسته‌اند برای عرضه محصولات خود سایت بادبان 128 را راه‌اندازی کنند. این گروه قول داده‌اند که هر چند ماه، طرح‌های جدیدی ارائه دهند. آخرین بسته ارائه شده توسط این گروه، بسته جام جهانی است.

مدیر نمایندگی پوشاک بادبان 128 در کرمان با بیان اینکه دانشجوی هنر است در پاسخ به این سؤال که خودتان هم جزو طراحان این گروه هستید، گفت: نه. رشته من گرافیک نیست.

جلال‌آبادی به این سؤال که آیا تصمیم دارید این پوشاک را فقط در نمایشگاه‌ها عرضه کنید، پاسخ منفی داد و اظهار داشت که مکان ثابتی برای ارائه این پوشاک دارد.

وی در پایان با بیان اینکه چنین اتفاقی به‌ندرت افتاده که تمرکز تولید بر روی تی‌شرت با نقوش ایرانی- اسلامی باشد، ابراز امیدواری کرد که مردم از پوشاک بادبان 128 استقبال شایانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.