شناسه : 1971
امروز یکشنبه 1392/05/13 - 18:49
نویسنده : مدیر فنی

همایش بصیرت افزایی سازمان بسیج اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و مجامع و اتحادیه های صنفی شهرستان سنندج برگزار شد.

همایش بصیرت افزایی سازمان بسیج اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و مجامع و اتحادیه های صنفی شهرستان سنندج برگزار شد.

در این همایش مهندس خلیقی معاونت محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" پیرامون نقش موثر و تعیین کننده اصناف و بازار در حمایت و پشتیبانی از دولت و نظام  مقدس جمهوری اسلامی در تمامی صحنه ها از ابتدای شکل گیری انقلاب و طول دوران دفاع مقدس و سازندگی و هدفمند کردن یارانه ها توضیحاتی را ایراد کرد.

وی بر حضور گسترده اصناف و بازاریان در انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد تأکید نمود و ابراز داشت: جامعه اصناف و بازاریان استان کردستان به عنوان یک قشر مهم و تأثیر گذار در جامعه باید در روز رأی گیری نماد حضوری حماسی باشند.

در ادامه جامه شورانی از اساتید دانشگاه با تبیین شعار سال 92 به فرموده مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تشریح واژه حماسه به شیطنت و دشمنی استکبار و فتنه گران در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب اشاره کرد و  گفت: ملت غیور و فهیم ایران اسلامی در مقابل این توطئه ها  با خلق حماسه ،بصیرت و آگاهی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری رشد و شکوفایی چشمگیری در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی داشته اند. 

جامه شورانی همچنین پیرامون الزامات و مولفه های خلق حماسه سیاسی در مقطع کنونی حضور با شکوه و آگاهانه در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و حفظ امنیت و ثبات و آرامش انتخابات و نیز انتخاب شایستگان و صالحان و عاملین به گفتمان امام (ره)و انقلاب توضیحاتی را بیان فرمودند.

در پایان همایش نیز بیانیه ای مبنی بر حضور گسترده اصناف و بازار در انتخابات توسط مجامع و اتحادیه های صنفی سنندج قرائت گردید.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.