شناسه : 1817
امروز یکشنبه 1393/05/19 - 03:17
نویسنده : مدیر فنی

4 مستند از سری مستندهای کنگره در هفته جاری از شبکه یک سیما پخش می‌شود

سومین تا ششمین مستند از سری مستندهای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، ساعت 17 و 30 دقیقه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، پس از پخش اولین و دومین مستند کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روزهای 14 و 16 مردادماه از شبکه یک سیما، در هفته جاری 4 مستند دیگر از سری مستندهای کنگره از این شبکه پخش می‌شود.

این مستندها که به زندگی شهدای شاخص اصناف در استان‌های خراسان جنوبی، مازندران، گیلان و اصفهان می‌پردازند به‌ترتیب در روزهای شنبه (18 مرداد)، یکشنبه (19 مرداد)، دوشنبه (20 مرداد) و چهارشنبه (22 مرداد) پخش خواهند شد.

بنا بر این گزارش زمان پخش این مستندها ساعت 17 و 30 دقیقه اعلام شده است.

مسئول ساخت مستندهای کنگره پیش از این، بازسازی برخی صحنه‌ها را از بخش‌های شاخص مستندهای کنگره و از پرچالش‌ترین این بخش‌ها برشمرده و خبر داده بود که 20 تا 30 درصد مستندهای کنگره، بازسازی است.

بنا بر این گزارش، اولین مستند از سری مستندهای کنگره که سه‌شنبه هفته گذشته پخش شد به زندگی شهید عزیزالله عقربی، شهید شاخص اصناف استان گلستان، می‌پرداخت و دومین مستند که روز پنجشنبه هفته گذشته پخش شد زندگی شهید شاخص اصناف زنجان را روایت می کرد.

گفتنی است ساخت مستند یکی از بخش‌های تولید محتوای کنگره است و تا اجلاس پایانی کنگره که روز سوم شهریورماه آغاز می‌شود، حدود600  دقیقه مستند درباره شهدای اصناف ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.