شناسه : 1787
امروز شنبه 1393/02/13 - 16:35
نویسنده : مدیر فنی
زینی‌وند در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف ک

در 4 پاساژ بزرگ، نماز جماعت راه انداختیم/ تا یادواره شهدای صنف نانوایان، از همه خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنیم

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم با تأکید بر اینکه تا یادواره شهدای صنف نانوایان، دیدار از همه خانواده‌های شهدا انجام خواهد شد تأکید کرد که در این دیدارها سعی می‌شود افرادی حضور یابند که می‌توانند مشکلی از خانواده شهید برطرف کنند.

 

زینی‌وند در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه مسئولان سازمان بسیج اصناف استان قم در سه ماهه آخر سال 92 از 50 خانواده شهید دیدار کرده‌اند، اظهار داشت: با افرادی رفته‌ایم که اگر خانواده شهید مشکلی داشته این افراد می‌توانسته‌اند مشکل را حل کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم تأکید کرد که این دیدارها با حضور اصناف و بازاریان صورت گرفته است.

زینی‌وند که 4 ماه است مسئولیت سازمان بسیج اصناف استان قم را بر عهده گرفته است با تأکید بر کنگره ملی شهدای اصناف و بازار به عنوان محور اصلی برنامه‌های نیمه اول سال 93 گفت: در نظر داریم تا یادواره کشوری شهدای صنف نانوایان که در روز 22 تیرماه در قم برگزار می‌شود دیدار از تمام خانواده‌های شهدای اصناف انجام شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم همچنین خبر داد که ستاد یادواره کشوری شهدای صنف نانوایان، هفته آخر فروردین‌ماه تشکیل شده است.

وی کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین را از دیگر فعالیت‌های سازمان متبوع خود در مدت این چهار ماه برشمرد.

زینی‌وند راه‌اندازی نماز جماعت در 4 پاساژ بزرگ در سه ماهه پایانی سال 92 را از دیگر فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف قم در این مدت چند ماه عنوان کرد.

وی در پایان از صنوف پوشاک و لوازم خانگی به عنوان صنوفی که بیشترین همکاری را با بسیج اصناف داشته‌اند نام برد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.