شناسه : 1559
امروز سه شنبه 1393/02/02 - 17:26
نویسنده : مدیر فنی
شوقانی در جشن میلاد کوثر سمنان:

فرهنگ ما فرهنگ مقاومت و تلاش است/ نقش مادران در حفظ این فرهنگ، خطیر و بسزاست

مسئول سازمان بسيج اصناف استان سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ مقاومت، ايستادگي، تلاش و جدّيت است، نقش مادران را در حفظ این فرهنگ، خطیر و بسزا دانست.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور در سمنان، محمد شوقانی، روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه، در جشن ميلاد كوثر، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر و همچنین میلاد حضرت امام خميني (ره) با اشاره به خط‌مشی‌هاي حاصل از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، درباره رابطه فرهنگ و اقتصاد گفت: اگر بخواهيم اسراف نکنیم و اقتصادي شكوفا داشته باشيم، بايد فرهنگ مصرف توليدات داخلي و فرهنگ صرفه‌جويي و دوري از تجمل‌گرايي كه برگرفته از اسلام است در جامعه رواج یابد و نهادينه گردد.

مسئول سازمان بسيج اصناف استان سمنان با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ مقاومت، ايستادگي، تلاش و جدّيت است ادامه داد: همين فرهنگ ايستادگي و مقاومت بود كه مادران بزرگوار شهداي ما با بهره‌گيري از آن، فرزندان خود را در راه اعتلاي دين و سرافرازي كشور اسلامي فدا كردند.

وی افزود: ما موظفيم از فرهنگ خود كه زحمات فراوانی براي آن كشيده شده و خون‌هاي بسیاری در راه حفظ آن ريخته شده در برابر هجوم فرهنگ متزلزل و شيطاني غرب دفاع كنيم.

مسئول سازمان بسيج اصناف استان سمنان، نقش مادران را در راه حفظ این فرهنگ، خطیر و بسزا دانست.

شوقانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه يكي از فوايد مذاكرات اخیر اين بود كه اذهان مردم جهان و به‌ويژه افراد و گروه‌هايي كه به دنبال ارتباط با آمريكا بودند نسبت به مغرضانه عمل كردن طرف مقابل روشن شد گفت: از قبل هم اين وضعيت غربي‌ها براي ما روشن بود.

وی با اشاره به برخی بندهای مفتضح بیانیه اتحادیه اروپا از جمله اعدام قاچاقچیان و ممنوعیت همجنس‌بازی در ایران، تأکید کرد: ما بايد با بصيرت كامل در برابر اين موضعگيري‌هاي غربي‌ها و اين رفتارهاي شيطاني آن‌ها طوري عمل و رفتار كنيم كه هم اقتدار ملي و هم فرهنگ خودمان را حفظ نماييم.

بنا بر این گزارش، جشن ميلاد كوثر در سمنان به همت پايگاه خواهران «الزهراء» حوزه بسيج اصناف این استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.