شناسه : 1538
امروز شنبه 1393/02/06 - 16:14
نویسنده : مدیر فنی
علیرضا حیدری در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصن

اصناف با ما راحت اند/ بازار میوه شب عید استان را کنترل کردیم/ اولین مرکز عفاف و حجاب زنجان را راه‌اندازی می‌کنیم

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان، کنترل بازار میوه شب عید استان و ایمن‌سازی فضای بصری بازار را از جمله فعالیت‌های بسیج اصناف این استان عنوان کرد و نوید داد که به‌زودی اولین مرکز عفاف و حجاب استان راه‌اندازی می‌شود.

 

علیرضا حیدری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، با بیان اینکه حدود 30 هزار واحد صنفی در استان زنجان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بسیج اصناف، بستری شده که اصناف و بازاریان، مشکلات خود را در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالمهدی استان زنجان افزود: درِ اتاق ما باز است و اصناف، به‌راحتی می‌آیند مشکلات و مطالبشان را می‌گویند و از ما هم انتظار دارند که این را به گوش مسئولان برسانیم. این باعث شده که مسئولیت ما دو برابر شود.

وی تجلیل از بازاریانی که در نماز اول وقت شرکت می‌کنند در هفته بسیج اصناف را از جمله فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف استان زنجان عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان، برخورد با شوی لباس‌های خارجی با همکاری دستگاه قضایی و اماکن نیروی انتظامی را از دیگر فعالیت‌های سازمان متبوع خود برشمرد و افزود: این لباس‌ها به صورت غیرقانونی وارد بازار شده بود و فرهنگ غربی را ترویج می‌کرد.

حیدری که حدود یک سال است مسئولیت بسیج اصناف استان زنجان را بر عهده دارد، برخورد با مانکن‌های نامتعارف، پذیرایی اصناف از نمایش بزرگ غدیر خم در استان و همچنین نظارت و بازرسی در خصوص میوه شب عید را از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف این استان عنوان کرد و گفت: 40 مورد بازرسی در خصوص میوه شب عید انجام شد و به لطف خدا در توزیع میوه شب عید در سطح استان هیچ مشکلی ایجاد نشد.

وی با اشاره به اینکه شهریورماه 92 جلسه‌ای با حضور طراحان لباس، تولیدکنندگان پوشاک، صنف لباس‌فروشان، کارشناسان صدا و سیما و دیگر دست‌اندرکاران برگزار کردیم و وضعیت پوشش در استان را آسیب‌شناسی کردیم، گفت: پیگیر هستیم که یک مرکز عفاف و حجاب در سطح استان راه‌اندازی کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان زنجان افزود: رایزنی‌های اولیه با یک مؤسسه خصوصی انجام شده است.

حیدری اظهار داشت: تصمیم داریم تولیدکنندگانی که در سطح کشور هستند و طراحانی که می‌توانند مدل‌های جدید در استان ارائه کنند را متمرکز کنیم تا اولین مرکز حجاب و عفاف را در مرکز استان تأسیس کنیم.

وی در زمینه کنگره ملی شهدای اصناف و بازار با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدای اصناف در شهرستان‌های استان زنجان در سال 93، خاطرنشان کرد که بسیج اصناف این استان یادواره شهدای اصناف و بازار را در سال 92 در شش مورد در سطح شهرستان‌های استان برگزار کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.