شناسه : 1178
امروز دوشنبه 1395/02/27 - 13:57
نویسنده : مدیر فنی

در راستای طرح شمیم ویژه ماه مبارک رمضان،برگزاری نماز جماعت دربرخی از پاساژها استان بوشهر اجرا خواهد شد

مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر اعلام نمود:برکزرای نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات و ابهامات شرعی مردم از برنامه‌هایی است که در این طرح پیش بینی شده است..

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف بوشهر، در راستای طرح شمیم ویژه ماه مبارک رمضان،برگزاری نماز جماعت دربرخی از پاساژها استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر اعلام نمود:برگزرای نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات و ابهامات شرعی مردم از برنامه‌هایی است که در این طرح پیش بینی شده است.. وی گفت در این طرح قصد داریم تا با همکاری اتاق‌های اصناف به شناسایی پاساژها و مجتمع‌های تجاری بپردازیم و جهت برپایی نماز جماعت با حضور روحانیون و طلاب اقدام خواهیم کرد. ایشان در ادامه افزود : با استناد به مصاحبه رییس محترم سازمان بسیج اصناف کشوردر طرح شمیم رمضان،روحانی حاضر در مجتمع تجاری باید قبل و بعد از نماز به مدت یک ساعت حضور پیدا کرده و پاسخگوی شبهات، سوالات مردم و کسبه نسبت به مسائل و احکام شرعی باشد. مسئول سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اقداماتی که در این طرح صورت خواهد گرفت، بیان داشت: :گفتگوهای دینی، مباحث مربوط به سبک زندگی، روش معاشرت با خانواده و همکاران ، تلاوت یک صفحه از قرآن کریم بعد از نماز و... از فعالیت های این روحانیون حاضر در پاساژها خواهد بود که در راستای اجرای طرح شمیم برگزار خواهد شد. وی گفت: پس از شناسایی این مجتمع ها با همکاری هیئت مدیره آن پاساژها این طرح را از اول تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی خواهیم کرد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.