شناسه : 1123
امروز یکشنبه 1393/04/15 - 12:56
نویسنده : مدیر فنی

جشن 700 میلیونی اصناف برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند

جشن بزرگ کمک به خانواده زندانیان نیازمند کرج، دوشنبه شب با حضور اصناف این استان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، جشن بزرگ کمک به خانواده زندانیان نیازمند کرج، دوشنبه 16 تیرماه،  ساعت 10 شب در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش این مراسم با کمک سازمان بسیج اصناف استان البرز به انجام می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان البرز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه این جشن توسط انجمن حمایت از زندانیان با همراهی اصناف در تالار هزار نفری شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود اظهار داشت: در این مراسم خیّرین و اصناف گرد هم می‌آیند تا برای کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک‌های نقدی جمع کنند.

البته عباس بستان خاطرنشان کرد این جشن غیر از جشن گلریزان ستاد دیه است.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ کمک به خانواده زندانیان نیازمند هر ساله در استان البرز برگزار می‌شود، اعلام کرد که سال قبل 700 میلیون تومان در این مراسم، کمک نقدی فراهم شده است.

بستان افزود: پیش از این در شب عید نوروز هم برنامه مشابهی برای زندانیان آبرومند داشتیم که طی آن مراسم، اصناف و بازاریان 70 میلیون تومان برای کمک به زندانیان آبرومند اهدا کردند.

بنا بر این گزارش، کمک‌هایی از این دست که در اصطلاح، گلریزان خوانده می‌شود ریشه در فرهنگ غنی ایرانیان دارد. چنین مراسمی که نشانی از عاطفه و انسان‌دوستی ایرانیان است به‌ویژه در ماه مبارک رمضان جلوه‌ای دیگرگونه دارد. به‌تازگی نیز در خبرها آمده بود که امام خامنه‌ای همزمان با برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه، یکصد و پنجاه میلیون تومان به آزادی زندانیان نیازمند اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.