شناسه : 72870
امروز سه شنبه 1403/01/28 - 09:42
نویسنده : admin asnaf
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:

اصناف و بازاریان وظایف خود را در مواجهه با پدیده کشف حجاب انجام دهند

سردار حسن پور گفت: روسای اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی، انجمن‌های اسلامی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع‌های تجاری باید ضمن توجیه کسبه محترم و انجام امور فرهنگی و تبلیغی، وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، حجاب اسلامی که از ضروریات دین محسوب میشود مورد هجمه دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته و با برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت این موضوع هم اکنون چالشی برای جامعه و خانواده ها ایجاد کرده است.

متاسفانه بعد از فتنه آمریکایی، صهیونیستی سال ۱۴۰۱ شاهد بی عملی و ترک فعل بسیاری از مسولین عالی رتبه کشور در بخشهای مختلف حتی در سطح برخی وزرای دولت بودیم، برخی هم پا را فراتر گذاشته و با سخنان و رفتار خود به بهانه آزادی، پرهیز از دوقطبی شدن جامعه و شرایط بد اقتصادی و... مروج بی حجابی در کشور شدند؛ و هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب را نادیده گرفتند و برخی مقوله حجاب را صرفا فرهنگی دانستند ولی از انجام کار فرهنگی و تبلیغی هم دریغ نمودند.
کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب در فروردین امسال در جمع کارگزاران نظام زبان به گلایه گشودند و با صراحت کامل رعایت حجاب اسلامی توسط بانوان را وظیفه شرعی و قانونی دانسته و از مسولین خواستند که کم کاریها را جبران نموده و جلوی توطئه دشمنان در کشف حجاب و بازگشت به وضعیت اسفناک دوران طاغوت را با جدیت بگیرند.

ما نیز در این تجمع عظیم بازاریان و آحاد مردم قاطعانه از همه مسولین کشور در همه سطوح میخواهیم با برنامه ریزی دقیق و با سرعت جلوی گسترش بی حجابی و بدپوششی را گرفته و با محدود افرادی که عمله دشمن محسوب میشوند و به صورت شبکه ای برای بی عفتی جامعه گام برمیدارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشند

از طرفی از روسای اتاقهای اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، انجمن های اسلامی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع های تجاری انتظار داریم ضمن توجیه کسبه محترم و انجام امور فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام داده و از عرضه محصولات خلاف عفت عمومی به صورت جدی جلوگیری نمایند.

بسیجیان اصناف نیز در قالب گروههای تذکر لسانی در تعامل با مسولین امر، ائمه جماعت بازار، اتحادیه های و مدیران صنفی به وظیفه خود در احیای فریضتین امر به معروف و نهی ازمنکر اقدام خواهند نمود.

 

1

استکبار جهانی که به لطف الهی و به برکت خون پاک شهیدان خود را در مقابل جمهوری اسلامی ایران، ذلیل می بیند و حتی جرات پاسخ حملات موشکی سپاه اسلام به قلب رژیم صهیونیستی را ندارد، با سلاح دیگری وارد شده و قتل عام فرهنگی را با پرتاب موشکهای از جنس کشف حجاب، پوشش نامناسب، عادی کردن روابط زن و مرد، ترویج فساد و فحشا رقم زده است و نهایتا انهدام کانون گرم خانواده را نشانه گرفته است.

امیدواریم با همکاری همه آحاد مردم رشید ایران و اقدام دولت، قوه قضاییه و قوه مجریه شاهد کشوری اسلامی به معنای واقعی در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم و همه خانواده ها با آرامش و در شادی واقعی زتدگی علوی و فاطمی داشته باشند.

لازم به ذکر است تجمع بازاریان و آحاد مردم در حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقوله حجاب امروز در مسجد امام خمینی بازار تهران و به صورت همزمان مساجد بازار سراسر کشور برگزار شد.
 

حجاب

 

حجاب

 

حجاب

 

حجاب

 

حجاب

 

حجاب

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.