شناسه : 72868
امروز یکشنبه 1403/01/26 - 08:29
نویسنده : admin asnaf
آمادگی کامل بسیجیان اصناف در هرگونه پشتیبانی از رزمندگان؛

آغاز فتح بزرگ امت اسلامی و مستضعفان علیه جهان کفر

این حمله برق آسا و کوبنده که در پاسخ به تجاوز گریهای رژیم جعلی صهیوینیست و بر اساس قوانین بین المللی صورت پذیرفت، آغاز فتح بزرگ امت اسلامی و مستضعفان علیه جهان کفر و مستکبران عالم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،  سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا حسن پور در پیامی ضمن اعلام حمایت قاطع آحاد اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از حمله موشکی و پهبادی دلاور مردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی، بیان داشت: این حمله برق آسا و کوبنده که در پاسخ به تجاوز گریهای رژیم جعلی صهیوینیست و بر اساس قوانین بین المللی صورت پذیرفت، آغاز فتح بزرگ امت اسلامی و مستضعفان علیه جهان کفر و مستکبران عالم است.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ‌‌کشور افزود: همان پیروزی که امام راحل عظیم الشان (ره) نوید آن را با تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا دادند، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) با شجاعت بی نظیر و تدابیر حکیمانه خود آن را رقم زدند.

ما دست و بازوی همه رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را میبوسیم و به داشتن فرماندهان دلاور سبز پوش سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افتخار میکنیم و به روح بلند همه شهدا بویژه سرداران حاج قاسم سلیمانی و حاج محمد رضا زاهدی و یارانشان درود میفرستیم.

دکتر حسن پور گفت: ان شالله به فضل الهی و در سایه همکاری و همدلی، در نبرد اقتصادی نیز سربلند خواهیم بود و با همکاری فعالان اقتصادی به عنوان افسران جنگ اقتصادی، دشمن را شکست خواهیم داد.

وی در پایان از آمادگی کامل بازاریان و فعالان اقتصادی به ویژه بسیجیان اصناف در هرگونه پشتیبانی از رزمندگان دلاور اسلام خبر داد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.