شناسه : 72702
امروز پنجشنبه 1401/10/22 - 19:55
نویسنده : mohammad rezaeian
بازدید از نمایشگاه آینده چاپ ایران؛

نمایشگاه IFPEXفصل جدیدی برای رشد صنعت چاپ کشور است

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه IFPEX از این نمایشگاه به عنوان فصل جدیدی برای رشد صنعت چاپ نام برد و عنوان کرد: حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه آینده چاپ ایران موتور محرکه این رویداد خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه IFPEX، گفت: با حضور در این نمایشگاه شاهد رشد و پیشرفت زیادی داشته است، بسیاری از محصولات و تولیداتی که امروز در این نمایشگاه دیدیم نتیجه همت و توان مردان و زنان ایرانی است.

وی افزود: حضور شرکت های دانش بنیان و بزرگان صنعت چاپ در نمایشگاه IFPEX فصل جدیدی برای رشد صنعت چاپ ایران ایجاد کرده است.

حسن پور با اشاره به حمایت سازمان بسیج اصناف از حوزه تولید و صادرات، عنوان کرد: در این زمینه توافق کردیم نشست برگزار کنیم تا در زمینه همکاری با  کشور روسیه در زمینه صادرات و سرمایه گذاری خارجی  در این زمینه دیدار داشته باشیم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه ماحصل تلاش همه قدیمی های صنف و دانشجویان و جوان های این حوزه است، در این میان معتقدم شرکت های دانش بنیان موتور محرکه این رویداد خواهد بود.

حسن پور با بیان اینکه ارائه غرفه رایگان به شرکت های دانش بنیان با هدف حمایت از فعالان این حوزه یک اقدام مثبت و ارزشمند است، گفت: اینکه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با نگاه حمایتی از فعالان این حوزه حمایت کرده است، اهمیت زیادی دارد.

عضو هئیت عالی نظارت بر سازمان های صنفی با اشاره به حضور غرفه ها و برندهای بزرگ و تاثیرگذار حوزه چاپ و بسته بندی در نمایشگاه آینده چاپ ایران، ادامه داد: تنوع محصولات و کارهایی که در نمایشگاه از سوی فعالان و تولیدکنندگان تهران و استان های دیگر ارائه شده به عنوان زنجیره صنعت چاپ بسیار خوب بود و نشان دهنده برنامه ریزی دقیق و منظم برگزارکنندگان نمایشگاه است.

حسن پور در پایان صحبت های خود تاکید کرد: در این زمینه معتقدم که باید روی تجهیزات و ماشین آلان بیشتر کار کنیم تا نیازمان به واردات از کشورهای خارجی روز به روز کاهش پیدا کند.

نمایشگاه آینده چاپ ایران تا جمعه ۲۳ دی ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برپا است.

دانش بنیانصفاچاپچاپصفاصفاچاپ

 

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.