شناسه : 72557
امروز شنبه 1401/04/18 - 08:12
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف کشوردر بازدید از نمایشگاه آسانسور؛

اعلام حمایت سازمان بسیج اصناف برای صادرات تولیدات شرکت‌های دانش بنیان

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و قطعات جانبی، گفت: صنعت آسانسور در ایران در حال پیشرفت است و سازمان بسیج هم وظیفه خود می داند که از آن در بحث صادرات محصولات به کشورهایی نظیر سوریه ، عراق و روسیه و کشورهایی که مد نظر هست، حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، با اشاره به استقبال چشم گیر از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور ابراز داشت: در این دوره حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان، چشم گیر بود که نشان از توانمندی و ظرفیت های دانشمندان و جوانان ایرانی دارد و سازمان بسیج هم وظیفه خود می داند با توجه به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» ازآن حمایت کند.

وی در ادامه با تشکر از اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه بیان داشت: با افزایش تولید باید به کیفیت هم توجه ویژه ای لحاظ شود و بتوانیم حرف اول را بزنیم.

حسن پور افزود: سازمان بسیج با حمایت و کمک اتاق تعاون ایران و همراهی سایر اتاق ها می تواند در راستای بازارسازی و تثبیت بازار برای تولیدات این صنعت اقدامات موثری انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بینان در این نمایشگاه نشان داد که این شرکت ها توان رقابتی و حضور در بازارهای بزرگ دارند.

آسانسور

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.