شناسه : 72526
امروز شنبه 1401/02/31 - 14:35
نویسنده : mohammad rezaeian

قدردانی دکتر حسن پور از کسبه سراسر کشور

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: از همه مردم صبور ایران که الحمد الله رب العالمین به دولت خودشان توجه کردند تشکر می کنم، امیدوارم که همه دوستان ما در همه کشور ، روستاها، شهرها و مجموعه های صنفی با همدلی و همراهی با عرضه کالاها به مردم و علی الخصوص دستگیری از محرومان جامعه همچون زمان کرونا همراه باشند.

دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، بیان کرد: ابتدا تشکر میکنم از همه کسبه محترم و همه ی بازاریان و همه اصنافی که بعد ازاجرای طرح اصلاح یارانه ها به کمک دولت شتافتند و همچنین به مردم خدمت رساندند، واقعاً این برگ زرینی بود بر خدماتی که اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی داشتند که با رعایت انصاف و عرضه کالاهای فراوان توانستند این موضوع را مدیریت کنند و امید وارم این انصافی که در اکثر کسبه هست به همه کسبه سرایت پیدا کند.


وی همچنین افزود: از همه دوستانی که در خصوص کنترل بازار تلاش‌های فراوانی کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی با توجه به اینکه همه در یک کشتی نشستیم ، همیاری و همدلی کنید تا از این طرحی که ضروری بود و باید سالهای قبل انجام می شد و دولت مردمی شروع کرد بهره کافی را ببریم.


حسن پور بیان کرد: از همه مردم صبور ایران که الحمد الله رب العالمین به دولت خودشان توجه کردند تشکر می کنم، امیدوارم که همه دوستان ما در همه کشور ، روستاها، شهرها و مجموعه های صنفی با همدلی و همراهی با عرضه کالاها به مردم و علی الخصوص دستگیری از محرومان جامعه همچون زمان کرونا همراه باشند.  


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان افزود: امیدوارم همه اصناف و بازاریان هوای همه مردم را داشته باشند و همه مردم ایران و فعالان اقتصادی دست به دست هم دهند و بتوانیم شاهد شکوفایی کشور باشیم. ان‌شاءالله

 

 

کسبه محترم

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.