شناسه : 72119
امروز سه شنبه 1400/02/28 - 00:35
نویسنده : admin asnaf

محرومیت زدایی و خدمت رسانی سرلوحه ماموریت‌های سپاه است

دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: اگرچه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ امنیت پایدار در کشور است ولی سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،به نقل از فارس، سید ضیاالدین حزنی ظهر امروز در حاشیه آئین امضای تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف در روستای باغ نو دهستان قمرود در گفت و گو با خبرنگاران در قم گفت: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ امنیت پایدار در کشور است و سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

 

وی افزود: در حاشیه شهرهای استان‌های محروم و در محلات کم برخوردار و نقاط مرزی حساس، کارهای خوبی تا به امروز توسط همه رده‌ها و به ویژه قرارگاه‌های سپاه، سپاه‌های استانی و همه سازمان‌های تحت امر سپاه انجام شده است.

 

دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: امروز ما شاهد یک اتفاق خوب از بسیج اصناف کشور و بسیج اصناف سپاه استان قم در حاشیه شهر و در یک دهستان هستیم و همچنان باید کارهایی که امیدواری را در مردم روستا ایجاد می‌کند در سطح کشور و مناطق محروم انجام دهیم.

 

حزنی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف امضا شد گفت: ما برای نخستین بار در استان خراسان شمالی و در بار دوم در حاشیه‌های شهر قم، از این طرح بازدید کردیم و باید نتیجه کار را در بحث محرومیت‌زدایی و مردم داری ببینیم و این قرارداد و تفاهم نامه باید با همه سازمان‌های بسیج انجام شود‌.

 

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم فقر را ریشه کن کنیم و باید جوی در کشور به وجود بیاید و همه کسانی که پشت میز‌های جمهوری اسلامی ایران نشسته اند وظایف خودشان را نسبت به مردم نیازمند و مناطق محروم و دهستان‌های حاشیه شهر‌ها انجام دهند، چرا که این عقب ماندگی نشان دهنده این است که برخی کار خودشان را انجام نداده اند و این نتیجه کم کاری‌ها است.

 

دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه ادامه داد: برخی کار‌ها را بدون پشتوانه مالی و با تکیه بر روحیه جهادی نیز می‌توان انجام داد و باید حل این عقب ماندگی را بین خودمان توزیع کنیم و همه نهاد‌ها در کنار سپاه پاسداران، متمرکز بر رفع مشکلات مردم باشند .

 

وی تصریح کرد: امسال فرصت خوبی برای محرومیت زدایی است و باید کمر فقر را در برخی مناطق بشکنیم و اگر نتوانستیم فقر را ریشه کن کرده و یا به حداقل برسانیم و برای رفع آن برنامه ریزی کنیم، از این رو همه رده‌های خدمات رسان در سپاه و بسیج از جمله سازندگی، قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی، قرارگاه پیشرفت، نیروهای تحت امر سپاه و قرارگاه‌های عملیاتی آمادگی دارند که وظایف خود را نسبت به مردم نیازمند مناطق محروم انجام دهند.

 

وی گفت: از کسانی که پشت میز‌های مسؤولیت جمهوری اسلامی ایران نشسته اند و وظایف شان را به عنوان خدمتگزار مردم به خوبی انجام می‌دهند، قدردانی می کنم و امیدوارم با عمل به سفارشات رهبر معظم انقلاب که همواره چراغ راه سپاه و بسیج بوده و خواهد بود بتوانیم موجبات خشنودی ایشان را فراهم کنیم.

 

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.