شناسه : 72084
امروز دوشنبه 1400/01/23 - 18:56
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضاحسن پور دربازدیدازکارخانجات جهان اروم ایاز عنوان کرد:

بسیج اصناف پیشرو در مانع زدایی ها از سر راه تولید است

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: تولید، مانع زدایی و پشتیبانی ها یک فرمان از سوی رهبری است که همه ی بسیجیان موظف به عمل به آن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور صبح امروز از شرکت ایاز بزرگترین کارخانه تولید پارچه رو مبلی در خاورمیانه واقع در شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

وی در این بازدید، طی سخنانی اظهار داشت: تولید، مانع زدایی و پشتیبانی ها یک فرمان از سوی رهبری است که همه ی بسیجیان موظف به عمل به آن هستند.

غلامرضا حسن پور با اشاره به این که جهش تولید در سال ۹۹در زندگی مردم تاثیری نداشته است، ادامه داد: افزایش تولید باید سبب ارزانی شود که متاسفانه ما در بازار کنونی شاهد این روند نیستیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بر افزایش کارگاه ها و تولیدی های خانواده گی تاکید کرد و گفت: با کمک سرمایه های کوچک و بزرگ باید موانع را شناسایی کرده و به یکپارچه سازی این واحد ها بپردازیم.

عضو هیئت عالی نظارت، راه اندازی و احیای کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل را هدف بعدی مانع زدایی در تولید خواند و افزود: ما به افزایش ظرفیت مجموعه های تولیدی کمک خواهیم کرد.

 وی با بیان این که چتر بسیج برای همه باز است و از همه مجموعه ها حمایت می کند، تصریح کرد: مواظب دست های متخلف در زمینه صادرات و واردات هستیم.

حسن پور از برخورد بسیج و دولت با کسانی که با واردات بی رویه در پی برهم زدن بازار هستند، خبر داد و گفت: برخورد ما با سودجویان از نوع اقتصادی بوده و آنقدر تولید می کنیم تا بازار از واردات آن کالا بی نیاز شود.

عضو هئیت عالی نظارت بر سازمان های صنفی به انحصار شکنی تولید پارچه ملت بلون توسط بسیج اشاره کرد و گفت: در صورت لزوم با برهم زنندگان بازار برخورد قضایی و اطلاعاتی خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان این که دست بسیج در همه موضوعات باز است، خاطرنشان کرد: باید با امید افزایی واقعی به مردم بگوییم که کشور علیرغم همه مشکلات و تحریم ها در حال پیشرفت است.

حسن پور تحریم ها را کار خیر آمریکا و اثرگذار در جهش تولید خواند و گفت: این روحیه شاداب و جوان تولید را می توانیم در کشور ایجاد کنیم.

 وی همچنین در ادامه به تاثیر جوانان کار آفرین و انقلابی اشاره کرد و گفت: این روحیه کار آفرینی می تواند در دولت جوان و انقلابی بعدی ایجاد شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف تصریح کرد: قطعا با یک انتخاب درست می توانیم به رهنمون های مقام معظم رهبری عمل کنیم.

حسن پور با اشاره به طرح پیشنهادی «شاگرد و استادی» توسط سازمان بسیج اصناف ادامه داد: امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ بتوانیم این طرح را در کنار مابقی فعالیت ها عملی کنیم.

0 دیدگاه