شناسه : 631
امروز شنبه 1393/06/01 - 18:44
نویسنده : مدیر فنی
رئیس اتاق اصناف اصفهان:

افتخار می‌کنیم که یادواره 1100 شهید صنوف خدمات خودرو به نحو زیبا و شایسته‌ای برگزار شد

رئیس اتاق اصناف اصفهان یادواره کشوری 1100 شهید صنوف خدمات خودرو را نتیجه همکاری اتاق اصناف مرکز استان و سازمان بسیج اصناف استان دانست و از نحوه برگزاری آن ابراز رضایت کرد.

 

رئیس اتاق اصناف اصفهان، عصر پنجشنبه، 30 مردادماه، در حاشیه یادواره 1100 شهید صنوف خدمات خودرو در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشوردرباره نقش اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در برگزاری این یادواره گفت: این یادواره به طور کلی با همت و مدیریت اتاق اصناف مرکز استان اصفهان و سازمان بسیج اصناف استان اصفهان تهیه و تدارک دیده شد.

 

سید محمدرضا پاک‌نژاد افزود: افتخار می‌کنیم که این یادواره به نحو زیبا و شایسته‌ای درخور شأن و منزلت خانواده شهدا بحمدالله به اتمام رسید.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در پاسخ به این سؤال که از نظر شما هدف از برگزاری این یادواره‌ها و تأثیرشان در جامعه چیست، اظهار داشت: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده معزز ایشان.

 

بنا بر این گزارش، یادواره 1100 شهید صنوف خدمات خودرویی عصر پنجشنبه، 30 مردادماه، در راستای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در خیمه حسینی گلزار شهدای اصفهان برگزار شد و سید محمدرضا پاک‌‌نژاد یکی از سخنرانان این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.