شناسه : 629
امروز شنبه 1393/06/01 - 13:58
نویسنده : مدیر فنی
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

مسئولان کنگره به تحول در بازار با بهره‌گیری از سیره شهیدان می‌اندیشند/ از مسئولان اتاق اصناف برای همکاری با یادواره‌ها تشکر می‌کنیم

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در یادواره کشوری 1100 شهید صنوف خدمات خودرویی ضمن تشکر ویژه از مسئولان اتاق‌های اصناف برای همکاری در برگزاری یادواره‌های کشوری اظهار داشت: ما در برگزاری کنگره به این می‌اندیشیم که با بهره‌گیری از اخلاق و سیره شهیدان تحولی در بازار ایجاد کنیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از استان اصفهان، مسئول این سازمان در یادواره 1100 شهید صنوف خدمات خودرویی که عصر پنجشنبه، 30 مردادماه، در خیمه حسینی گلزار شهدای شهر اصفهان برگزار شد ضمن خیرمقدم‌گویی به خانواده‌های معظم شهدا و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران این یادواره به طور ویژه از مسئولان اتاق‌های اصناف تشکر کرد.

محمدابراهیم کریمی در ادامه با ذکر نام و یاد شهدای شاخص بسیج اصناف خاطرنشان کرد: نسل جوان بازار باید توجه کنند که چه بزرگانی در گذشته در بازار بوده‌اند.

دبیر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای کنگره گفت: ما در برگزاری کنگره به این می‌اندیشیم که با بهره‌گیری از اخلاق و سیره شهیدان تحولی در بازار ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم سهمی در ایجاد آرامش در بازار داشته باشیم چه بهتر که به سیره شهیدان تأسی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.