شناسه : 625
امروز چهارشنبه 1393/05/29 - 23:48
نویسنده : مدیر فنی
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

کنگره شهدای اصناف و بازار ذخیره فرهنگی بزرگی است/ مدیران صنفی از این منبع عظیم استفاده کنند

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور، کنگره ده هزار شهید اصناف و بازار را دستمایه فرهنگی قابل ملاحظه‌ای دانست تأکید کرد: شایسته است مدیران صنفی از این منبع عظیم سرشار از صداقت و ایمان به نحو احسن استفاده کنند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در نشست شورای همفکری بسیج اصناف که عصر امروز، 29 مرداد، آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است با بیان اینکه شمارش معکوس برای برگزاری اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار آغاز شده است بر همفکری و هم‌افزایی مجموعه های مرتبط با اصناف در زمینه کنگره حتی بعد از برگزاری اجلاس پایانی تأکید کرد و کنگره را دستمایه بسیار گرانبهایی برای اقدامات بزرگ فرهنگی در سطح کشور برای خانواده بزرگ اصناف و بازار دانست.

محمدابراهیم کریمی افزود: اگر این ذخیره فرهنگی را بخواهیم با برگزاری اجلاس پایانی، تمام‌شده تلقی کنیم و آن را رها کنیم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی تأکید کرد: شایسته است مدیران صنفی از این منبع عظیم سرشار از صداقت و ایمان به نحو احسن استفاده کنند.

کریمی با اشاره به اینکه کسی گمان نمی‌کرد افرادی که در صنف طلا و جواهر مشغول به کار هستند یکصد شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده باشند برگزاری 9 یادواره کشوری شهدای اصناف و بازار را سبب آشنایی مردم با این شهدا دانست و گزارشی از برگزاری این یادواره‌ها و ههمچنین جشنواره شعر کنگره ارائه داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اجلاس روز سوم شهریورماه محدودیت داشت، برگزاری اجلاس چهارم شهریورماه را زمینه‌ای برای حضور عموم بازاریان در اجلاس پایانی کنگره دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.