شناسه : 619
امروز سه شنبه 1393/05/28 - 21:59
نویسنده : مدیر فنی
نشست خبری کنگره/3

اجلاس پایانی کنگره ساعت 9 صبح آغاز می‌شود/ وزیر اقتصاد و وزیر صنعت هم دعوت‌اند

اجلاس پایانی کنگره در روزهای سوم شهریورماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و چهارم شهریورماه در بازار تهران ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مسئول این سازمان پیش از ظهر امروز، 28 مردادماه، در نشست خبری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با اعلام این خبر افزود: اجلاس پایانی کنگره در روز سوم شهریورماه تا نماز ظهر و در روز چهارم شهریورماه تا ساعت 11 ادامه خواهد داشت.

محمدابراهیم کریمی در پاسخ به این سؤال که اجلاس پایانی کنگره در چه بخشی از بازار تهران برگزار می‌شود، مسجد امام، مسجد سیدعزیزالله و یک فضای باز در بازار را سه گزینه برای اجلاس پایانی دانست.

وی همچنین خبر داد که آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، سخنران اجلاس پایانی کنگره در روز سوم شهریورماه خواهد بود.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور نیز با بیان اینکه روز سوم شهریورماه، حاضران در اجلاس پایانی با دعوت قبلی شرکت می‌کنند اظهار داشت: به هر استان سهمیه‌ای داده‌ایم که در ترکیب آن، خانواده محترم شهید شاخص استان، مسئولان اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف و مسئولان ستادهای اجرایی کنگره قرار دارند.

غلامرضا حسن‌پور افزود: 600 نفر از مهمانان اجلاس سوم شهریور از شهرستان‌ها هستند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور تأکید کرد: وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی نیز در اجلاس روز سوم شهریورماه دعوت‌اند.

وی همچنین خبر داد: رادیو معارف و شبکه بازار، پخش مستقیم اجلاس پایانی کنگره را بر عهده گرفته‌اند.

به گفته حسن‌پور احتمال پخش اجلاس پایانی کنگره از چند شبکه دیگر هم وجود دارد.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه بسیار به صبغه هنری اجلاس پایانی کنگره توجه شده است، اجرای یک تئاتر با نمایشنامه قوی، رونمایی از سرود کنگره که توسط علیرضا قزوه سروده شده و اجرای سرودی توسط دانش‌آموزان استان فارس را از برنامه‌های اجلاس پایانی کنگره برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.