شناسه : 618
امروز سه شنبه 1393/05/28 - 16:46
نویسنده : مدیر فنی
نشست خبری کنگره/ 2

مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقات دانش‌آموزی کنگره تمدید شد

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در نشست خبری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقات دانش‌آموزی کنگره تا آخر مهرماه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، جانشین این سازمان پیش از ظهر امروز، 28 مردادماه، در نشست خبری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار با اشاره به بخش‌های مختلف محتوایی کنگره از جمله کتاب، مستند، نرم‌افزار و شعر، آثار دانش‌آموزی را نیز یکی از این بخش‌ها دانست و اظهار داشت: چون اجلاس پایانی کنگره ما در تابستان قرار گرفت و تابستان، فصل تعطیلی مدارس است، برای جمع‌آوری آثار عجله نکردیم و با همکاری بسیج دانش‌آموزی مهلت ارسال آثار را تمدید کردیم.

غلامرضا حسن‌پور خبر داد که مهلت ارسال آثار تا آخر مهرماه تمدید شده است.

به گفته وی در جشنواره‌ای که در آینده به طور ویژه برای آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات دانش‌آموزشی کنگره برگزار خواهد شد از آثار برگزیده تقدیر می‌شود.

گفتنی است مسابقات دانش‌آموزی کنگره در سطح ابتدایی در زمینه‌های داستانک، نقاشی و انشا، در سطح متوسطه در زمینه‌های انشا، خاطره‌نویسی، فیلم کوتاه مستند، وبلاگ و داستانک و در سطح معلمان در زمینه‌های نمایشنامه، فیلمنامه، فیلم کوتاه مستند و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

در فراخوان این مسابقات آمده است که منظور از فیلم، فیلم کوتاهی است که نشان‌دهنده شاخص‌های یک بازار اسلامی است و باید این فیلم کاملاً مستند باشد.

موضوع این مسابقات نقش اصناف و بازار در انقلاب و دفاع مقدس، شهدای اصناف و بازار و همچنین بازار مورد تأیید اسلام و شهداست.

بنا بر این گزارش، این مسابقات به همت ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.